iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html)

Fresh 22-04-08 12:04

De Land- en taalinstellingen van Hotmail op Nederland(s) zetten...

Jasn 22-04-08 21:34

Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.

dit komt erop, dus, wat doe ik fout? of wat klopt er niet of ...

frolix 22-04-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasn (Bericht 102804)
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.

dit komt erop, dus, wat doe ik fout? of wat klopt er niet of ...

hier hetzelfde probleem ...

Fresh 22-04-08 23:03

Zorg dat de taal- en landinstellingen in Hotmail op Nederlands staan. Daarna aanmelden volgens aanwijzingen in de guide.

ivofaase 23-04-08 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 102875)
Zorg dat de taal- en landinstellingen in Hotmail op Nederlands staan. Daarna aanmelden volgens aanwijzingen in de guide.

Bij 'Opties' > 'Meer opties' onder 'Je account beheren' ga ik naar 'Je persoonlijke gegevens bekijken en bewerken'. Daar staat bij 'Land/regio: Nederland.

Bij 'Opties' > 'Meer opties' onder 'Je Hotmail aanpassen' ga ik naar 'Selecteer een taal' en kies ik voor 'Nederlands'.

Een aparte link naar taal- en landinstellingen en/of land- en taalinstellingen is er niet.

Heb ook af- en aanmelden geprobeerd.

Vervolgens vul ik mn Gmailadres in en krijg nog steeds de melding dat het alleen een Custom Domain mag zijn.. :confused:

matty 25-04-08 10:22

ik heb geen meer opties onder "je account beheren"...
iemand die weet hoe dit komt?

de taal heb ik al op nederlands gezet

ook staat er nergens in die lijst iets van mobile alerts ....

ivofaase 25-04-08 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matty (Bericht 103911)
ik heb geen meer opties onder "je account beheren"...
iemand die weet hoe dit komt?

de taal heb ik al op nederlands gezet

ook staat er nergens in die lijst iets van mobile alerts ....

nee, ik bedoelde: als je in je inbox staat, klik je rechts op "Opties" en dan in dat zelfde scherm op "Meer opties", dán krijg je een lijst, daar staat als eerste de kop "Je account beheren".

In diezelfde lijst staat er een kop "Je Hotmail aanpassen", daaronder staan een aantal dingen, als een na laatste "Mobile Alerts voor nieuwe berichten".

Weet niet zeker of die er ook staat als je je mobile alerts nog niet geactiveerd hebt..

@Fresh: Heb jij nog een oplossing voor mijn vraag? (Zie 1 post eerder)

Marquinhos 04-05-08 21:23

een vraagje, als ik naar mijn opties ga bij hotmail en dan naar email doorsturen ga, zegt ie dat hotmail alleen doorgestuurd kan worden naar andere hotmail of live accounts, hoe hebben anderen dit gedaan??

Bonaventura 08-05-08 19:26

super! getest en het werkt!

dankjewel!

Ericix 14-05-08 10:12

super dit. Ik heb het ook getest en het werkt perfect :)

rutgergevers 14-05-08 20:50

engels
 
Ik heb een probleem als ik op die site kom van Microsoft Online Services Home en dan op 'hotmail voor mobiele telefoons' druk krijg ik een engelse site wat moet ik nu doen??

Joost213 16-05-08 16:45

hele mooie tip Fresh, bedankt!

rutgergevers 18-05-08 16:30

Ik heb een probleem als ik op die site kom van Microsoft Online Services Home en dan op 'hotmail voor mobiele telefoons' druk krijg ik een engelse site wat moet ik nu doen??

polleke112 18-05-08 20:47

werkt top! Thanks

rutgergevers 18-05-08 22:40

Als ik op de link druk krijg ik deze site Windows Live for mobile dan komt de site in het engels, zou iemand op die link kunnen drukken en dan de site kopieren en plakken zodat ik hem zo zou kunnen bereiken. want ik krijg de zite nu alleen maar in het engels hoewel mijn instellingen over in het nederlands staan.

franklin 21-05-08 10:25

ik krijg ook alleen een engelse site waar staat 'try it out' er is dus ook geen sprake van prijzen of van welke provider je hebt kan iemand me even helpen misschien? `hartstikke bedankt.

franklin 21-05-08 13:39

yes het is toch gelukt....

druk niet op de link die wordt aangegeven maar ga gewoon naar hotmail > opties >mobile alerts en dan de rest zoals beschreven...

thanks ( werkt super btw )

rutgergevers 21-05-08 15:45

jaa maar dan krijg je een smsje! ik wil juist dat het wordt door gestuur naar gmail...... kan iemand helpen?

franklin 21-05-08 16:01

Je moet goed lezen. Vul in dat je geen mobile alerts wil ontvangen.
Daarna ga je naar het deeltje ' email doorsturen' oid en dan kun je gewoon je gmail account opgeven.

SRT-4man 24-05-08 22:32

Bedankt voor de tip en de heldere uitleg Fresh...... bij mij werkt ie nu ook ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.