iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html)

Stiruam 10-04-08 19:59

Je zin klopt volgens mij niet...

Greetz, Stiruam

AcidDeath 13-04-08 12:50

Ik ben in Belgie bij proximus, maar kan enkel nederlandse providers kiezen en een Nederlands nummer ingeven. +31 staat er al voor...
Wat is de oplossing?

edit: gevonden

frolix 13-04-08 13:15

probleempje,

na alles te hebben doorlopen kan ik nog steeds geen gmail-adres instellen als 'doorstuur adres ... krijg (nog steeds) de melding:

''Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw''


iemand een idee?

AcidDeath 13-04-08 13:19

Nu heb ik een groter probleem! Ik kan de alerts nergens afzetten!
Ik zit achten een computer (dus niet met de iphone), maar als ik bij hotmail op opties klik, zie ik nergens de optie: Mobile alerts voor nieuwe berichten

Wat moet ik doen! Want kost me aardig wat geld!

chipbroker 13-04-08 15:18

ik heb hetzelfde probleem, doorsturen gaat perfekt, alleen krijg ik ook nog steeds sms jes en kan het nergens uitzetten :-S wie helpt

chipbroker 13-04-08 16:57

opgelost
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chipbroker (Bericht 97696)
ik heb hetzelfde probleem, doorsturen gaat perfekt, alleen krijg ik ook nog steeds sms jes en kan het nergens uitzetten :-S wie helpt

Ik had de taal op engels staan voor mn hotmail en na dat ik dit in nederlands had gewijzigd stond ineens de optie mobile alerts erbij

ik hoop dat dit voor anderen ook dus oplossing is

ikhouvanmijniphone 13-04-08 21:07

Bij mij werkt alles, totdat ik weer mijn email moet invullen. Dan vul ik mijn gmail account in (na dus die mobile alert uitgeschakeld te hebben), kan nog steeds geen gmail account invullen.
Iemand een idee? is er geen andere optie?
bedankt

sharkymarc25 15-04-08 00:31

als ik naar Microsoft Online Services Home ga dan kom ik op een engelse pagina waar ik nergens hotmail voor mobiele telefoons kan aanklikken.

kan alleen scherm vinden waar ik hotmail via safari kan zien maar niet in een mail app die mij mail binnen haalt
wat doe ik verkeerd en hoe los ik dat op?

Fresh 15-04-08 00:40

Altijd dat gezeik. Zet je Hotmail op NL en je woonplaats op een NL woonplaats en NL postcode en het werkt.

sharkymarc25 15-04-08 01:11

dat gezeik zal dan wel aan mij liggen. Ik heb gedaan wat je zei. alles op NL gezet maar dat verandert niets aan het feit dat ik op een engelse site terecht kom en de rest van je instructies niet kan volgen omdat ik die niet tegen kom....

Fresh 15-04-08 01:13

Zet in de instellingen je land en taal op NL.

chipbroker 15-04-08 08:53

Fresh heeft gelijk, taal op nederlands zetten en je opties staan er wel bij :)

sharkymarc25 15-04-08 11:39

alles NL gezet, nog geen succes, all browser history gedelete, nog steeds klopt link niet, maar in NL hotmail options wel rechtstreeks naar settings gegaan voor msn alerts en op die manier gedaan.

dank voor de hulp!

iLucy 17-04-08 12:55

kan je het ook ergens weer uitzetten, dus je afmelden??

want ik krijg gewoon smsjes.

kan je je voor de hele dienst gewoon afmelden???



(( niet meer nodig al gevonden, en deleted)

iLucy 18-04-08 15:05

dit keer is alles wel goed gelukt gelukkig :)ik krijg geen smsjes, en mijn e-mails worden gewoon doorgestuurd.bedankt voor de tip ;)

BjornB 18-04-08 15:07

Ik heb het net zitten doen en getest. Het werkt perfect!

orli 20-04-08 17:44

''8. Rond de aanmelding af. Nu ontvang je een SMS met een 4-cijferige code om de service te activeren. Dit is de enige SMS die je krijgt en moet betalen via je mobiele operator!''



IK HEB DIT SMSJE NIET GEKREGEN! :(. wat moet ik nu doen? alles opnieuw doorlopen? heb ik kosten gemaakt?

love_denise 20-04-08 23:13

Hey Marco! Je bent geweldig! xD het werkt perfect!
wel vaag dat het nu dan opeens wel werkt... maargoed

tq!

orli 21-04-08 07:34

ik wil alleen weten..

nou stuurt die het door maar op mn hotmail krijg ik niks meer binnen is er een mogelijkheden om ook de emails op mn hotmail achter te laten alvorens het doorgestuurd wordt naar gmail?

ivofaase 22-04-08 10:21

Ok, na maanden heb ik het bijna werkend.. :rolleyes:

Tip voor mensen met Vodafone: ik kreeg die code ook maar niet gestuurd, maar heb nu KPN/Hi geselecteerd (mn nr was origineel ook KPN, weet niet of 't ermee te maken heeft maargoed) en kreeg em gelijk binnen 10 sec.

Maar..
Al mn instellingen staan goed, ontvang geen SMS :), alles op NL (postcode, plaats, land, taal), verder alles geprobreerd: browserhistory deleted, postcodenotatie aan elkaar en los, heb zelfs geprobeerd eerst alerts aanzetten, dan invullen Gmail adres, lukt ook niet; die hoerenhotmail geeft nog steeds aan dat ik mn mail alleen door kan laten sturen naar een "Custom Domain", ofwel hotmail/msn/live :confused:

Fresh een idee? Of iemand anders?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.