iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html)

Riccardo 05-12-07 22:36

Heb dit truukje gebruikt en het is gelukt. bedankt daarvoor. Weet iemand echter misschien ook hoe ik mijn hotmail adres als afzender kan instellen wanneer ik iets via mijn gmail-adres stuur via de Iphone..?
Meen het ergens gelezen te hebben maar kan het echt niet meer vinden.

vriesfde 09-12-07 11:17

Die setting kun je in gmail/instellingen(settings)/accounts doen, kun je elk email adres invoeren voor uitgaande mail die je je maar kunt bedenken, bijv.; SantaClaus@Sjonnie.com ;)

Niekie 09-12-07 13:37

Yahoo! Mail > Hotmail ;)

willy83 09-12-07 18:23

Ik vind het nog niet echt goed werken, de forwards komen niet allemaal aan en voor sommige duurt het echt een eeuwigheid voordat ze er zijn.

Daarbij komt ook dat ik de sync niet helemaal snap van het programma Mail en de Iphone, ze syncen volgens mij niet de berichten iig.

daanj 09-12-07 23:05

bedankt voor deze geniale truuk! werkt perfect

Goofy666 06-01-08 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willy83 (Bericht 25611)
Ik vind het nog niet echt goed werken, de forwards komen niet allemaal aan en voor sommige duurt het echt een eeuwigheid voordat ze er zijn.


Hoe lang duurt het bij jou gemiddeld voor een bericht doorgestuurd wordt? Hier zijn de enkele mails die ik, na de activatie van de mobile dienst, ontvangen heb nog steeds niet doorgestuurd.

Nu kreeg ik net een andere mail, aangezien ik dat Hotmail adres heb toegevoegd als extra 'from' adres in Gmail, en die wordt wel (nagenoeg onmiddellijk) doorgestuurd... Het zal dan wel een tijdje duren voor die dienst effectief actief wordt? (Ik heb de dienst eergisteren geactiveerd.)

Stiruam 06-01-08 17:22

Nja ik heb het vanochtend geprobeerd maar mooi dat het niet werkte... Zouden ze het niet al hebben gefixed?

Greetz, Stiruam

Fresh 06-01-08 17:26

Het werkt bij mij echt goed. Kijk eens of je filters in Hotmail hebt ingesteld, of dat de mails in je ongewenste mail op Hotmail/Gmail terecht gekomen zijn.

Stiruam 06-01-08 17:34

Bij mij kan ik gewoon geen Gmail instellen na al die truukjes zegt meneer live nogsteeds dat alleen msn, hotmail of live dingen mogen :p

Verdorie :p

Fresh 06-01-08 17:36

Heb je een activeringscode gehad via SMS en ingevoerd?

De taal in Hotmail moet op NL staan en ook het land in je persoonlijke gegevens.

Stiruam 06-01-08 17:55

Jep jep jep :p

Fresh 06-01-08 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 36351)
Jep jep jep :p

Gelukt? Dat was de oplossing?

rlvdijk 08-01-08 21:34

Hoi, bij mij werkt m'n upc mail niet. Ik gebruik wel de goede instelingen. (voor zover ik kan zien...) tips ?

MarkBender 09-01-08 12:14

ik zelf heb het al ingesteld maar voor mijn vriendin krijg ik geen sms binnen met de activeringscode...

Fresh 09-01-08 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 37801)
ik zelf heb het al ingesteld maar voor mijn vriendin krijg ik geen sms binnen met de activeringscode...

Heeft ze een telefoonabonnement bij een deelnemende provider?

Blackherrie 09-01-08 13:08

ehm ik heb het nog anders gedaan.

Ingelogd op hotmail.com (ik gebruik wel de full version of windows live hotmail blijkbaar)

Rechterbovenscherm : OPTIONS --> More options --> Manage Account --> forward mail to another email account. Kun je een regulier account ingeven.

Klaar.
Geen sms of niks.

Fresh 09-01-08 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 37844)
ehm ik heb het nog anders gedaan.

Ingelogd op hotmail.com (ik gebruik wel de full version of windows live hotmail blijkbaar)

Rechterbovenscherm : OPTIONS --> More options --> Manage Account --> forward mail to another email account. Kun je een regulier account ingeven.

Klaar.
Geen sms of niks.

Dat nou net het hele eieren eten, Blackerrie. Jij hebt blijkbaar betaald voor je Hotmail account.
Kijk nog even naar de naam van dit topic, zie je het woordje "gratis"? Jouw oplossing met een betaalde account is dus niet gratis.

Als je een gratis Hotmail account hebt kun je je mail alleen forwarden naar hotmail.com, live.nl, live.com en msn.com accounts. Een Gmail.com, mac.com, of andere account zal Hotmail niet accepteren.

Blackherrie 09-01-08 13:27

Ik heb niet betaald voor dit msn account trouwes. Ik ga microschoft niet sponseren..
Das het mooie ervan.

Stiruam 09-01-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 36401)
Gelukt? Dat was de oplossing?

Sorry voor late reactie :p Neen maar na geklier met settings naar us dan nl en dan opnieuw doet ie het! ThanQ :D:D

Greetz, Stiruam

sdekker 14-01-08 00:49

Heb zojuist de handleiding gevolgd en het werkt perfect met Orange en imap van xs4all. Een mail die ik naar hotmail stuurde kwam in 3 seconden aan!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.