IOS11 en Apps 'freezen' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik gisteren de update heb gedaan slaat mijn iPhone 7 elke keer vast nadat ik een app sluit. Ook blijven bij die bepaalde apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS11 en Apps 'freezen'
Sinds ik gisteren de update heb gedaan slaat mijn iPhone 7 elke keer vast nadat ik een app sluit.
Ook blijven bij die bepaalde apps meldingen open staan. Volgens een app heb ik 3 berichten, maar zodra ik die open zijn ze er niet maar de melding blijft wel staan. Batterij gaat ook enorm snel leeg hierdoor. Heeft er nog iemand last van? Thankss |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee eerlijk gezegt niet.
Heb je al een soft reset gedaan? Power en homebutton tegelijk?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gereset etc. Zwaar frustrerend op dit moment. Elke app die ik open 'freezed' mijn iPhone.
Had ik nog maar even gewacht met IOS updates zoals ik elke keer doe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume alarm niet instelbaar in IOS11? | jolliejol | iPhone algemeen | 6 | 20-09-17 12:44 |
[IOS11] Automodus | Bosvelt | iPhone algemeen | 5 | 14-09-17 23:07 |
IOS11: waar eerdergedane aankopen terug te vinden? | koekjedebij | iPhone algemeen | 2 | 13-09-17 10:00 |
Vraagje IOS11 lockscreen | kokkie44 | iPhone algemeen | 3 | 14-07-17 08:40 |
Freezen bij favorieten .... | Ivanhoe | iPhone algemeen | 1 | 23-05-09 21:10 |
|
|