Wat betekent Systeem bij Opslag? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je bij iPhone opslag (iOS 11) naar beneden scrollt is er een kopje met Systeem. Met daarachter een aantal GB’s. Twee vragen: wat houdt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat betekent Systeem bij Opslag?
Als je bij iPhone opslag (iOS 11) naar beneden scrollt is er een kopje met Systeem. Met daarachter een aantal GB’s. Twee vragen: wat houdt in dit geval Systeem in? Kan het niet bedenken. En als ik op dat scherm komt verandert het aantal GB’s ook altijd. Waarom?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is opslagruimte die het besturingssysteem (iOS) permanent en tijdelijk nodig heeft. Bijvoorbeeld: als je nog eens een aantal apps gaat bijwerken in de App Store dan kijk eens naar die opslagruimte. Die zal tijdelijk toenemen en dan weer afnemen.
Idem dito voor iCloud en andere synchronisaties. |
|
|||
|
|||
Wat is dan het verschil met gebruik? ‘11,8 GB van 16 GB gebruikt’. Dat verandert iig met nieuwe apps ed.
|
|
|||
|
|||
Tijdens het installeren/updaten van een app wordt er tijdelijk meer opslagruimte gebruikt dan de grootte van de app. Et encore une fois: tijdens synchronisaties wordt er tijdelijke opslagruimte gebruikt.
Daar is zelfs een speciale directory voor /var/tmp/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel jammer dat ik 3x translate moet gebruiken. 🇫🇷 Terwijl mijn Engels zo goed is....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Apple Tv (2)' Wt betekent dat?! | Pirsig | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 06-02-14 12:22 |
Wat betekent dit icoon? | sjowol | iPhone algemeen | 22 | 10-02-11 18:21 |
Wat betekent dit? | ReneJongsma | Archief | 1 | 13-10-10 18:41 |
wat betekent dit? | MCMRTN | Jailbreak | 3 | 15-06-10 20:47 |
|
|