Alleen bellen uitschakelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid dat ik alleen bellen kan uitschakelen en dat ik nog wel berichten ontvang? Mijn Iphone ligt eigenlijk altijd als ik thuis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Alleen bellen uitschakelen.
Is er een mogelijkheid dat ik alleen bellen kan uitschakelen en dat ik nog wel berichten ontvang?
Mijn Iphone ligt eigenlijk altijd als ik thuis ben bij mijn computer boven en meestal ben ik daar niet. Daarom ik heb ik mijn voicemailbericht aangepast etc. maar als ik hem op flightmodus zet is alles uitgeschakeld en krijg ik van een aantal apps ook geen bericht meer die ik wil nodig heb. Nu had ik vandaag de Niet Storen aangezet maar er was toch nog een telefoontje toen ik net ging kijken. De Niet Storen Tijdens Autorijden is volgens mij ook geen opties. Ik zoek duss een optie zodat als er iemand belt hij direct naar voicemail gaat.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
trek je sim eruit en alleen Wi-Fi aan
|
|
||||
|
||||
@harmjan Dat is een idee.
Maar sim eruit is wel lastig elke keer hè En je kan voor zover ik geprobeerd heb niet alleen Wi-Fi aanzetten? |
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus aanzetten en dan Wi-Fi ook erna aanzetten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad IMessage wel. De rest niet maar ik denk niet dat er een betere oplossing te vinden is.
Bovendien wie sms't er tegenwoordig nog en daarnaast moet diegene dan toevallig ook geen iPhone hebben, wil het bericht niet aankomen. |
|
||||
|
||||
Is het dooschakelen met **21*1233# geen optie?
|
||||
|
||||
@iSpy ik dacht dat dat niet kon maar het werkt wel.
Eerst vliegtuigmodus aan en dan de Wi-Fi aanzetten. Ik ga dit van de week uitproberen. Ik krijg geen smsen meer voor zover ik weet duss dat maakt niet uit. @jemmie doorschakelen is geen optie. |
|
|||
|
|||
Je kunt proberen de hoorn naast de haak te leggen. Werkte wel in de tijd dat er nog geen voicemail was.
|
|
|||
|
|||
Heb je deze goed ingesteld??
|
|
||||
|
||||
@jevamo dat werkt niet meer tegenwoordig.
@nick666 wat bedoel je precies? Ik heb bij Niet Storen alleen voor contacten aanstaan en bij de autoversie zijn dat lijkt mij dezelfde instellingen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan alleen via de luidspreker bellen | kingbatchie | iPhone algemeen | 12 | 17-03-13 00:02 |
Toontjes uitschakelen bij nummer bellen | nico_van_wijk | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 16:12 |
Prive bellen uitschakelen | bjade | iPhone algemeen | 6 | 30-11-08 13:45 |
Alleen handsfree bellen | scbrouwer | iPhone algemeen | 5 | 12-09-08 10:21 |
kan alleen bellen met 1.1.4 | idref10 | Archief | 1 | 28-02-08 16:07 |
|
|