//

Hoe enkel je nieuwe foto's naar iCloud sturen

Hoe enkel je nieuwe foto's naar iCloud sturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Na diverse Samsung Galaxy's gehad te hebben en al evenveel problemen hiermee, dacht ik de goede raad van verschillende vrienden eens op te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-17, 16:55
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard Hoe enkel je nieuwe foto's naar iCloud sturen

Beste forummers,

Na diverse Samsung Galaxy's gehad te hebben en al evenveel problemen hiermee, dacht ik de goede raad van verschillende vrienden eens op te volgen en voor Apple te gaan.

Momenteel bezit ik een iPhone 6S PLUS 64GB.
Met iOS 11 voelt alles heel gewennig aan, zelfs na jaren Android. Toch één vraag...

Van vroeger heb ik een aantal foto's op mijn PC opgeslagen die ik graag ten allen tijde op de smartphone bij heb. Dit lukt prima door in iTunes "synchroniseren met pc" aan te vinken.
Het nadeel is dat je nieuw getrokken foto's dan niet met iCloud kan syncen. Ik vind enkel de mogelijkheid om ALLE foto's ineens met iCloud te syncen. Dit geeft als probleem dat iCloud dan meteen vol staat. Weinig zin om hier opslagruimte voor te gaan bijkopen...

Bestaat er de mogelijkheid om bestaande foto's op de iPhone te zetten en enkel de foto's gemaakt met de iPhone zelf te syncen met iCloud?

Bedankt alvast!
Gert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's vanuit iCloud overzetten naar nieuwe iPhone mh96 iCloud 2 28-09-17 00:09
HP AIO Remote scans naar Icloud sturen? (werkt niet) MCNO iPad Apps 0 09-12-15 10:00
foto's naar iphone sturen duske Muziek, foto & video 10 01-07-12 21:27
sms sturen enkel mogelijk naar contactpersonen? Vincent82 iPhone algemeen 3 22-10-10 16:16
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen kevinbee Muziek, foto & video 0 13-08-10 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.