Bluetooth probleem Iphone 8 en Volvo V40 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn nieuwe iPhone 8 heb ik een bluetooth verbindingsprobleem met het multimedia systeem van miin Volvo V40. Muziek kan ik afspelen via bluetooth wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth probleem Iphone 8 en Volvo V40
Met mijn nieuwe iPhone 8 heb ik een bluetooth verbindingsprobleem met het multimedia systeem van miin Volvo V40. Muziek kan ik afspelen via bluetooth wel afspelen via het systeem, maar geen spraak niet. Dus ik kan niet meer bellen via de car kit. Hoe irritant is dat?
Uiteraard heb ik meerdere keren alle verbindingen verwijderd van zowel het systeem als van de iPhone. Maar geen resultaat. Hebben meer mensen hier last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Peugeot of Fiat kopen. Hier geen problemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 8 geen verbinding met CarKit Volvo V40 | franc.winter | iPhone algemeen | 0 | 01-10-17 17:30 |
Bluetooth probleem iPhone 5 ! | Vredeburg | iPhone algemeen | 30 | 05-12-13 09:42 |
Iphone en aansluiting in Volvo S60 | KrisDP | iPhone algemeen | 7 | 24-05-13 14:34 |
|
|