ios 11 terugzetten naar ios 10 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Iculture staat een artikel dat heet "Spijt van ios 11 " Hier staat ergens een hoe je dat moet doen. Iculture plaats een link ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 11 terugzetten naar ios 10
In Iculture staat een artikel dat heet "Spijt van ios 11 " Hier staat ergens een hoe je dat moet doen. Iculture plaats een link om een benodigd firmware bestand te downloaden. Ik heb op die link geklikt en zie lijsten vol met iphone en ipad types, terwijl iCulture zegt de bestandsnaam .ipsw te downloaden . Ik zie nergens dat bestand .ipsw. Wie kan me helpen voordat apple dit downgraden onmogelijk maakt, Hartelijk dank, Eric
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek in de lijst jou iPhone 6 en klik vervolgens op "show older", je krijgt vervolgens een sub lijst met keuze uit oudere firmware bestanden, wanneer je weet welke kun je aan de rechterkant op download klikken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank, was niet zeker, gaat lukken, groet Eric
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 8.1 terugzetten naar IOS 7? HULP | iPhone4Sgebruiker | iPhone algemeen | 6 | 10-11-14 16:41 |
iPhone: Ios 5.0.1 terugzetten naar 5.0 of 4.3.3 | edwinzp | Jailbreak | 12 | 28-11-11 13:22 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
iPhone: 3gs terugzetten v 4.0.2 naar 3.1.3 ? | tobe66 | Jailbreak | 3 | 21-08-10 13:09 |
iPhone: Terugzetten van 3.0 naar 2.2.1 | ChoCoLaTo | Jailbreak | 24 | 11-06-09 22:30 |
|
|