Firmware discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik lees op het forum en de frontpage wel es overd e firmware met nummer 5A347. Ikheb zelf de firmware 5A345. Wat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware
Hoi allemaal,
Ik lees op het forum en de frontpage wel es overd e firmware met nummer 5A347. Ikheb zelf de firmware 5A345. Wat is het verschil in deze twee?, en meer nog..is het zinvol om deze erop te zetten ? Greetz, Ronn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De 5A345 is degene die dus op je iphone stond bij aankoop en de andere is al een update en zou volgens sommige enkele bugs verhelpen. Je kan deze dus upgraden indien gewenst.
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je reactie, mcfreaker!
Maar waar vind ik die update, en meer nog, hoe gaat dat in z,n werk ?. Ronn. |
|
||||
|
||||
Gewoon je iphone aansluiten op itunes en laten upgraden.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik kon hem niet via de update krijgen ik moest hem volledig restoren.
als je dit gaat doen waarom niet meteen jailbreaken heb je hem ook namelijk.
|
|||
|
|||
Hoi ArB,
Via itunes vind ie geen updates, hoe kan ik dat anders bewerkstelligen dan ?. Ronn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je krijgt geen update van iTunes je zou hem echt moeten restoren, als je dan een restore draait krijge je meteen de nieuwere firmware was bij mij ook het geval en bij mijn collega ook.(denk aan een evt backup). je kan hem dan ook meteen jailbreaken als je dat wil. |
|
|||
|
|||
Deze Firmware heb ik gevonden: iPhone1,2_2.0_5A347_restore.ispw, is dit de nieuwste Firmware die ik kan gebruiken.
En wie heeft al ervaring met het gebruik ervan ? Ronn P.S. deze komt van de apple server . Laatst gewijzigd door Ronn; 01-08-08 om 15:01. Reden: onvolledige posting |
|
||||
|
||||
Dat is diegene dit je op je iphone 3G krijgt als je herstelt met itunes. Werkt dus perfect.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het item 'Firmware' in onze WiKi aangepast met directe linken naar de verschillende originele 2.0.x firmwares voor de 2G en de 3G. Handig om daar de mensen naar toe te verwijzen als ze de firmware zoeken.
|
||||
|
||||
De iPhone1,2_2.0_5A347_restore.ispw kan je gewoon via itunes op je telefoon zetten. shift ingedrukt houden als je op de restore button klikt en zoeken maar
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|