bij het opstarten gaat het logo steeds weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aantal weken geleden was mijn iphone 6s in het water gevallen en hij werkte niet meer maar nu heb ik de batterij veranderd en als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bij het opstarten gaat het logo steeds weg
Aantal weken geleden was mijn iphone 6s in het water gevallen en hij werkte niet meer maar nu heb ik de batterij veranderd en als ik nu probeer om aan te zetten komt het apple logo tevoorschijn maar na aantal seconden gaat het weg en komt vanzelf weer tevoorschijn enzo gaat het door totdat de batterij leegloopt. Wat zou de probleem kunnen zijn? Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoogst waarschijnlijk (maar waterschade kan ook nog andere componenten op het Logic board beschadigt hebben) Pm ic of/en Tristar ic.
|
Labels |
iphone 6s, opstart problemen, waterschade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple logo tijdens opstarten, loopt vast | DertKesh | iPhone algemeen | 4 | 06-09-11 09:14 |
iPod app op 3gs sluit steeds na opstarten | MBB | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 15:16 |
apple logo blijft hangen met opstarten | dsimons | Archief | 5 | 05-04-10 18:28 |
Apple logo blijft hangen bij opstarten | Levio | iPhone algemeen | 16 | 24-11-09 19:52 |
Niet opstarten, alleen apple logo | nicholas23 | iPhone algemeen | 2 | 23-09-09 01:01 |
|
|