find my phone uitzetten na verwijdering uit icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb hier een mainboard van een iphone 6plus. find mij phone staan nog aan, maar hij is wel uit de icloud verwijderd, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
find my phone uitzetten na verwijdering uit icloud
Hoi ik heb hier een mainboard van een iphone 6plus.
find mij phone staan nog aan, maar hij is wel uit de icloud verwijderd, dus via icloud.com kan ik niet find my phone uitzetten. iemand een idee hoe ik dat zou kunnen oplossen? ik heb wel de inloggegevens van de icoud waar deze op aangemeld stond |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan via iCloud.com desbetreffende iPhone uit de lijst verwijderen, heb je dit gedaan en staat die niet meer ertussen in het lijstje dan is het gelukt en staat FMI op de iPhone uit.
|
|
|||
|
|||
hij staat niet meer in de icloud dat is het gekke, als ik een imeicheck doe op imeipro.info geeft ie aan dat find my phone nog aan staan
|
|
|||
|
|||
Sluit de iPhone aan en probeer hem te activeren, misschien dat het daarna pas als iCloud vrij wordt weergegeven op de website.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gestolen, Mobile me (find my phone) | Iphonekickfix | iPhone algemeen | 11 | 25-02-14 15:45 |
mobileme find my phone inactief | myplace | iPhone algemeen | 4 | 02-07-11 19:28 |
verzonden berichten blijven zichtbaar ondanks verwijdering i phone 4 | hansdeur | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 21:02 |
iPhone: vinkje uitzetten bij activate phone 0f juist aan | hababam | Jailbreak | 6 | 02-08-08 19:01 |
Phone dialpad tonen uitzetten | dentify | iPhone algemeen | 2 | 19-11-07 06:06 |
|
|