Foto's uit icloud op telefoon zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi vraagje, Ik heb zojuist een iPhone 8 binnen gekregen, uiteraard mijn oude reservekopie van mijn vorige telefoon terugzet. Dat is helemaal gelukt, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's uit icloud op telefoon zetten
Hi vraagje,
Ik heb zojuist een iPhone 8 binnen gekregen, uiteraard mijn oude reservekopie van mijn vorige telefoon terugzet. Dat is helemaal gelukt, ik heb alles weer, behalve mijn foto's. Die zijn niet teruggezet op mijn telefoon. Ik ben ze niet kwijt, want ze staan wel op m'n macbook. Maar hoe krijg ik deze foto's, uit de icloud weer op mijn telefoon? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat de iCloud-fotobibliotheek ingeschakeld?
|
|
|||
|
|||
Ja uiteraard, daarom snap ik het ook niet waarom het niet werkt ???
|
Labels |
fotos, icloud, iphone, terugzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's van icloud naar iphone zetten | henkie73 | iPhone algemeen | 2 | 11-09-16 21:01 |
Wat gebeurt er met mijn foto's in de iCloud als mijn telefoon crasht ? | jpetersmit | iPhone algemeen | 1 | 20-02-15 18:45 |
Icloud reservekopie terugzetten op telefoon, hoe???? | dyasemin | iCloud | 5 | 14-06-12 10:21 |
Foto´s op fotostream zetten (iCloud) | Daannijendijk | iCloud | 1 | 02-05-12 16:58 |
iCloud instellen op android telefoon | Yvarladze | iCloud | 2 | 13-10-11 16:40 |
|
|