Ik krijg geregeld dubbele sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik iMessage. Als ik iMessage krijg, krijg ik geregeld ook een sms. Met dezelfde tekst. Dus een dubbel bericht. Gebeurt meestal bij dezelfde vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg geregeld dubbele sms
Ik gebruik iMessage. Als ik iMessage krijg, krijg ik geregeld ook een sms. Met dezelfde tekst. Dus een dubbel bericht. Gebeurt meestal bij dezelfde vriend maar soms ook bij andere. Zou het aan ander liggen? Moet ik iets aan- of uitvinken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het nog niet kunnen oplossen #help
|
|
||||
|
||||
Dubbel in de zin van op meerdere apparaten tegelijk?
Enige wat ik kan bedenken is dat je ingesteld heb sms op nummer én email te ontvangen en dat je vriend die beide ook heeft(?) |
|
|||
|
|||
In de zin dat ik om 13:00uur iMessage krijg met bijv: ‘hoi hoe gaat het’ en dan 1 minuut daarna een sms (tekstbericht) met ‘hoi hoe gaat het’. Ik gebruik berichten enkel op de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari knalt er geregeld uit op ipad air | Roos79 | iPad algemeen | 6 | 16-12-13 15:45 |
iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld? | MauroDG | iPad algemeen | 14 | 14-09-13 01:04 |
App remote kan Apple tv geregeld niet vinden. | DJrvb | iPad Apps | 4 | 30-12-12 21:34 |
Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit | boenils | iPhone algemeen | 0 | 27-10-11 21:09 |
|
|