Oplossing: Pushen met je eigen email als reply discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Push mail is super alleen heb ik het nog niet werkend gekregen zoals ik graag zou willen. Ik heb al een aantal verschillende aanbieders geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push mail met eigen reply to adres
Push mail is super alleen heb ik het nog niet werkend gekregen zoals ik graag zou willen. Ik heb al een aantal verschillende aanbieders geprobeerd en ze pushen allemaal even goed.
Maar bij het verzenden vanaf hun server blijf ik het door hun toegewzen email adres gebruiken. Is er een aanbieder of mogelijkheid die het toelaat dat je je eigen replyto adres in kan vullen? Niel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan deze toepassen en dat zou moeten werken.Staat wel bij voor mobileme maar voor ender welk account.
https://forum.iculture.nl/f18/i...ia-mobile.html |
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen!
THX |
|
|||
|
|||
hmmm heb denk ik een betere manier gevonden.
Er van uitgaande dat je je mail laat forwarden naar gmail of meteen naar mail2web. 1) Je maak een mail2web.com account aan op je computer. 2) Op je iPhone maakt je een exchange account aan 3) Bij Email vul je je reply email in, jantje@mail.com 4) Username, je username van mail2web 5) Password, je paswoord van mail2web 6) Continue 7) Bij server, exchange.mail2web.com 8) Negeer de securitie waarschuwingen 9) Klaar, als je nu een mailtje verstuurd komt deze vanaf je eigen email adres. |
|
|||
|
|||
Oplossing: Pushen met je eigen email als reply
Er van uitgaande dat je je mail laat forwarden naar gmail of meteen naar mail2web.
1) Je maak een mail2web.com account aan op je computer. 2) Op je iPhone maakt je een exchange account aan 3) Bij Email vul je je reply email in, jantje@mail.com 4) Username, je username van mail2web 5) Password, je paswoord van mail2web 6) Continue 7) Bij server, exchange.mail2web.com 8) Negeer de securitie waarschuwingen 9) Klaar, als je nu een mailtje verstuurd komt deze vanaf je eigen email adres. |
|
||||
|
||||
// 2 topics samengevoegd, niet nodig om de oplossing apart te posten //
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd door een email vanaf mijn iPhone te versturen naar mijn emailadres op de zaak. En ondanks dat ik mijn reply adres heb ingevuld (als voorbeeld jantje@smit.nl) krijg ik toch mijn mail2web adres te zien.
Als volgt: Volledige naam [email@mail2web.com] Als ik dan hierop wil replyen, dan komt het mail2web.com adres te voorschijn. Wat doe ik fout? |
|
|||
|
|||
Ik heb de Imap instellingen ingesteld van xs4all..gewoon overgenomen van hun site,
wordt alleen niets gepusht, moet iedere keer handmatig mail ophalen. Iemand enig idee waarom die niet pushed? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitleg: hoe je eigen mail account te pushen via mobile me | yoz | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 22:51 |
Email app reply werkt niet | Mickeymii | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 17:23 |
als je oordopjes te klain zijn hier is de oplossing :-) | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 05-02-08 00:13 |
|
|