Hoe maak ik mail folders aan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op mijn Iphone andere folders gebruiken voor mijn E-mail dan in mijn mail programma, hoe moet ik die aanmaken? Ik heb gezocht op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik mail folders aan?
Ik wil op mijn Iphone andere folders gebruiken voor mijn E-mail dan in mijn mail programma, hoe moet ik die aanmaken?
Ik heb gezocht op het toestel zelf maar vind die mogelijkheid nergens, maar ik zie het ook niet in Itunes staan, of kijk ik misschien niet goed? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat niet, het mail programma is vooral bedoeld voor de laatste 15 tot 30 e-mailtjes niet als vervanger van een volwaardig e-mail programma.
|
|
|||
|
|||
maar in het menu zit een optie om het in een folder te plaatsen, raar als je geen andere dan Inkomend zou hebben...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo, dat klopt niet hoor! De mailfolders worden juist NIET gesynct vanaf de Mac, dat is juist zo raar. Dus ook ik vraag me nog steeds af: hoe maak ik mailfolders aan op de iPhone ??
|
|
||||
|
||||
Dit vond ik na een google search
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik overweeg het gebruik van MobileMe, daar is het aanmaken van folders dan toch wel gewoon mogelijk?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je meerdere mappen aan? | yoyonet | iPhone algemeen | 3 | 12-08-10 08:07 |
Mail folders in mail.app / Video/foto. | jelle86 | Muziek, foto & video | 0 | 02-08-10 12:19 |
icoontjes toevoegen aan folders | ctykil | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-08-10 12:54 |
Hoe maak je een beltoon aan via iTunes? | Lukadegier | Archief | 3 | 28-01-09 12:38 |
Mail.app: folders aanmaken | timneutel | Archief | 8 | 28-10-08 18:37 |
|
|