//

Mail folders in mail.app / Video/foto.

Mail folders in mail.app / Video/foto. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee vraagjes. -Is het mogelijk om in de mail-app alle folders telkens binnen te trekken? Ik heb in Gmail 20 folders waarin mail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-10, 11:19
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard Mail folders in mail.app / Video/foto.

Ik heb twee vraagjes.
-Is het mogelijk om in de mail-app alle folders telkens binnen te trekken? Ik heb in Gmail 20 folders waarin mail van mijn verschillende adressen binnenkomt. In de Mail.app wordt het aantal ongelezen mails binnen die folders niet weergegeven: ik moet telkens de verschillende folders in en op refresh klikken voor ik die mails zie.. Of ze handmatige via 'all mail' binnenhalen. Ik wil eigenlijk dat alle folders ook telkens worden refreshed, en dat ik alleen een bericht krijg als ik mail in mijn inbox binnenkrijg..

-Klopt het dat de videorecorder inzoomt? Als ik op een object richt in de foto-modus en switch naar videocamera, dan is het geheel veel dichter bij Iets van dichtbij filmen is redelijk onmogelijk zo.. Of komt dat door het verschil in resolutie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 13:43
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 00:32
Mail.app: folders aanmaken timneutel Archief 8 28-10-08 17:37
Hoe maak ik mail folders aan? MGF iPhone algemeen 6 09-08-08 07:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.