//

iPhone batterij leeg maar toch niet

iPhone batterij leeg maar toch niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn iPhone gisteravond met een batterypack heb opgeladen, doet hij ontzettend vreemd. Hij zegt het ene moment dat hij nog 71% heeft, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-17, 16:12
miljatanne miljatanne is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Post iPhone batterij leeg maar toch niet

Sinds ik mijn iPhone gisteravond met een batterypack heb opgeladen, doet hij ontzettend vreemd.
Hij zegt het ene moment dat hij nog 71% heeft, maar 5 minuten later is dit 20% geworden (op vliegtuigmodus duurt het iets langer, dan houdt hij het zo'n 20 minuten vol tot hij naar 20% springt). Wanneer ik hem vervolgens opnieuw opstart heeft hij zijn 70% terug.
Nadat ik hierachter kwam heb ik hem via de Apple oplader opgeladen tot 100% en hij doet weer precies hetzelfde.
Net heb ik hem even uit gedaan en een uurtje laten liggen. Toen hij weer aanging had hij nog maar 20%.
Is mijn batterij nu kapot of is dit op een makkelijkere manier op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-17, 16:22
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miljatanne Bekijk bericht
Sinds ik mijn iPhone gisteravond met een batterypack heb opgeladen, doet hij ontzettend vreemd.
Hij zegt het ene moment dat hij nog 71% heeft, maar 5 minuten later is dit 20% geworden (op vliegtuigmodus duurt het iets langer, dan houdt hij het zo'n 20 minuten vol tot hij naar 20% springt). Wanneer ik hem vervolgens opnieuw opstart heeft hij zijn 70% terug.
Nadat ik hierachter kwam heb ik hem via de Apple oplader opgeladen tot 100% en hij doet weer precies hetzelfde.
Net heb ik hem even uit gedaan en een uurtje laten liggen. Toen hij weer aanging had hij nog maar 20%.
Is mijn batterij nu kapot of is dit op een makkelijkere manier op te lossen?
https://www.iculture.nl/tips/iphone-...n-controleren/
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 25-10-17, 10:13
Raaabin Raaabin is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Raaabin
Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem met mijn 6S. Contact gehad met Apple Support. Deze heeft een afspraak ingepland voor aanstaande zondag in de Apple Store.


Batterij geeft ''groen'' aan, dus goede conditie (is ongeveer 4 maanden terug vervangen met de terugroep actie van bepaalde 6S modellen).


Mocht hier wat uitkomen laat ik je het weten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad start niet op omdat batterij leeg is, maar deze is juist vol BonitoKFX iPad algemeen 10 05-10-18 15:30
iPhone 5 batterij erg snel leeg, maar niet als SIM eruit is jeroenvermeer iPhone algemeen 4 31-05-16 13:10
Iphone zegt dat hij oplaadt, maar batterij loopt leeg davidfcutreg iPhone algemeen 3 21-06-15 10:18
leeg maar toch gigantische hoeveelheid foto's Karel2820 iPad algemeen 20 06-04-15 11:01
Batterij is toch zo snel leeg! herk0039 iPhone algemeen 452 13-11-10 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.