//

Icloud verwijderen van Iphone en vervangen door andere

Icloud verwijderen van Iphone en vervangen door andere discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ben tijd geleden van baan verwisselt en weet mijn wachtwoord van mijn icloud niet meer. Als ik een nieuwe wil aanvragen worden er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-17, 11:41
FabianSchrijvers FabianSchrijvers is offline
• iOS 11.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Standaard Icloud verwijderen van Iphone en vervangen door andere

Hoi

Ik ben tijd geleden van baan verwisselt en weet mijn wachtwoord van mijn icloud niet meer. Als ik een nieuwe wil aanvragen worden er codes gestuurd naar mobiele nummer die ik niet meer heb. Nu heb ik een andere iphone waar ik per ongeluk weer mijn oude icloud op gezet heb. Nu wil ik dit verwijderen zodat ik met een 'lege' iphone kan beginnen maar dat kan niet meer. Hij wil mijn wachtwoord weten. Alles mag van deze telefoon af want er staat nog niet veel op. Maar als ik alles wil wissen dan vraagt hij ook om mijn wachtwoord.

Weet iemand hier een oplossing voor ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-17, 10:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FabianSchrijvers Bekijk bericht
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Et encore une fois, contact opnemen met Apple en bewijzen dat je de rechtmatige eigenaar van het toestel bent. Eventueel kan Apple je ook helpen met het wachtwoord.

Citaat:
Ik ben tijd geleden van baan verwisselt en weet mijn wachtwoord van mijn icloud niet meer.
Wat heeft het veranderen van baan te maken met het iCloud wachtwoord? Of ben je nog andere dingen vergeten nadat je van baan verandert bent?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opmerkelijk: iCloud-vergrendeling te "omzeilen" door chips te vervangen! arjan95 iPhone algemeen 1 15-08-16 01:05
Foto in iCloud na verwijderen van iPhone Balupi63 iCloud 4 15-11-15 15:22
Windows: Programma's voor iPad en iPhone verwijderen en op andere pc installeren Koentje117 Desktop-applicaties 2 14-10-13 22:56
iCloud zet apps niet op andere Iphone monus iPhone algemeen 7 06-11-12 08:17
Hoe kan ik iCal op iCloud vervangen door iCal op mijn desktop? peterter iCloud 7 24-10-11 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.