iPhone x nog niet verstuurd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar een hele dag zitten wachten, uiteindelijk kwam om 20:30 de bezorger (UPS) aan de deur. Ik was zijn laatste van die dag....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vorig jaar een hele dag zitten wachten, uiteindelijk kwam om 20:30 de bezorger (UPS) aan de deur. Ik was zijn laatste van die dag.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het pakketje zit volgens DHL al in Brussel. Wat ik wel raar vind: Op de Traceerpagina van DHL spreken ze over geschatte leverdatum van 3 november, de Applestore-app heeft het ook over 3 november, maar als ik daar dan doorklik en op de site van Apple terechtkom hebben ze het plots over leverdatum 4 november. Hebben jullie dat ook?
|
|
|||
|
|||
Nee, bij mij staat leverdatum 3 november voor einde dag
|
|
|||
|
|||
Mijn pakketje is nu in eindhoven, ook vandaag "By End of Day"...
|
|
|||
|
|||
De mijne zou al onderweg zijn met de courir. Spannend!!! Voor het eerst in jaren ga ik het gevoel hebben een nieuwe gsm te hebben.
|
|
||||
|
||||
Mijn order ligt bij DHL in Amsterdam. Netjes door het proces en nu staat die “om hold”. Volgens DHL levering eind van de dag als ik er niet meer ben omdat ik een weekend weg ben. Volgens Apple komt die morgen pas.
Geef mij UPS boven DHL any day. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 November 2017 om 09:54 ---------- Citaat:
|
|||
|
|||
Mijn iPhone X is vandaag verzonden via apple store, maar geschatte leverdatum staat 24/11
Ik hoop dat dat niet klopt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die van mij is afgelopen maandag verzonden en komt normaal morgen vrijdag al aan. En ik had ook leveringsdatum 24 nov. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS-berichten worden niet verstuurd en ontvangen.. | PeeEmJee | iPhone algemeen | 2 | 21-02-12 15:32 |
Quickoffice verstuurd email niet | stefboys | iPad algemeen | 2 | 27-11-11 22:25 |
Email wordt niet verstuurd | vandelangerak | iPhone algemeen | 5 | 22-03-11 12:24 |
mail niet verstuurd | reinsld | iPhone algemeen | 4 | 23-02-11 23:55 |
prullenbak en verstuurd niet aanwezig | pironne | iPhone algemeen | 10 | 29-08-10 20:48 |
|
|