iPhone x pakt Beta Profiel niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, In bezit van een iPhone X maar kan de reserve copy niet terug zetten vanaf de 7 ivm gebruik beta profiel en iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone x pakt Beta Profiel niet
Beste mensen,
In bezit van een iPhone X maar kan de reserve copy niet terug zetten vanaf de 7 ivm gebruik beta profiel en iOS 11.2 iemand hier al ervaringen mee? Dank, Gr. Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je die backup gemaakt hebt met iOS 11.2 Beta kan je die niet terugzetten op een toestel met iOS 11.1. Ik heb in het developer portal nagekeken: er is nog geen iOS 11.2 Restore Image voor de iPhone X. Ergo, de iPhone X updaten naar iOS 11.2 Beta gaat voorlopig niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dan geen X maar een 8 en wat mij opviel is, dat je een back-up met een vorige versie Ios niet meer kan terugzetten. M.a.w heb je een backup met Ios 11.02 en je hebt de telefoon geüpdatet naar 11.03 dan heb je een probleem als je de back-up van 11.02 wilt terugzetten. Is mij al overkomen.
|
|
|||
|
|||
Een uur geleden heeft Apple iOS 11.2 Beta 2 uitgebracht voor de iPhone X.
|
Labels |
beta, ipnoe x, profiel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb ik nou wel of geen beta profiel? | koekjedebij | iPhone algemeen | 5 | 12-09-16 19:07 |
Public beta profiel niet te installeren | Rke | iPhone algemeen | 1 | 03-07-16 21:56 |
iPhone 9 beta profiel verwijderd.... | ikPhone | iPhone algemeen | 3 | 10-09-15 10:06 |
Iphone pakt muziek niet. | IphoneBezitter | Archief | 2 | 26-03-10 23:25 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 17:28 |
|
|