iPhone 6 na update iOs11 supertraag! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten van mijn iPhone 6 naar iOs 11 (laatste versie) is mijn device echt supertraag. Mijn memory is continue 99%+ bv openen foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 na update iOs11 supertraag!
Na het updaten van mijn iPhone 6 naar iOs 11 (laatste versie) is mijn device echt supertraag. Mijn memory is continue 99%+
bv openen foto app duurt langer dan 10 seconden! Voor de update werkte mijn toestel prima. Als ik google op memory problemen zijn bijna alle antwoorden storage antwoorden (en daar is niets mis mee: ik heb nog ruim 32Gb van de 64Gb over). Heeft iemand tips voor mij (en nee niet koop een X ook al zou ik dat wel willen ;p) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Opnieuw installeren?
|
||||
|
||||
Opnieuw installeren via iTunes eerst zonder backup terug te zetten, en kijken of de iPhone nog traag is.
Daarna pas de backup terg zetten.
|
|||
|
|||
Zet hem terug naar iOS 10.3 met behulp van U3 Tools programma, volgens mij kan dat nog.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur en traagheid na update ios11 | xlisaw | iPhone algemeen | 8 | 11-10-17 16:38 |
Bij nieuwe/verzegelde iPhone SE: verplicht iOS11 installeren of kan je kiezen? | Sophiia | iPhone algemeen | 5 | 05-10-17 20:19 |
Afspeellijst IOS11 | kokkie44 | iPhone algemeen | 0 | 02-10-17 17:54 |
Foto: Gedeeld album verdwenen van iPhone na update iOS11 | Maximus_nl | Muziek, foto & video | 2 | 20-09-17 12:49 |
iPhone 4 ineens supertraag | Baserati | iPhone algemeen | 1 | 07-06-11 18:47 |
|
|