Gedeeld album verdwenen van iPhone na update iOS11 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iOS 11 gisteren ontdek ik nu dat mijn gedeelde album verdwenen is. Op de ipad (ook geupdate naar iOS11) staat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedeeld album verdwenen van iPhone na update iOS11
Na de update naar iOS 11 gisteren ontdek ik nu dat mijn gedeelde album verdwenen is. Op de ipad (ook geupdate naar iOS11) staat het gedeelde album wel. Iemand een idee hoe ik dit gedeelde album weer op de iPhone krijg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCloud Fotodelen al eens uit- en opnieuw ingeschakeld op de iPhone?
iPhone al eens een harde reset gegeven? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Herstel: een aantal minuten na het weer aanzetten van fotodelen kwam het album alsnog in mijn telefoon. Bedankt voor de tip! Laatst gewijzigd door Maximus_nl; 20-09-17 om 13:57. Reden: Andere uitkomst op een later tijdstip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[IOS11] Automodus | Bosvelt | iPhone algemeen | 5 | 14-09-17 23:07 |
Vraagje IOS11 lockscreen | kokkie44 | iPhone algemeen | 3 | 14-07-17 08:40 |
Apple software update,bestanden die door deze updates worden gedeeld | Albert84 | iPhone algemeen | 2 | 28-01-17 21:06 |
notities verdwenen op Ipad en Iphone na update | arlette56 | iPhone algemeen | 1 | 22-11-13 01:55 |
Foto's van een gedeeld album downloaden naar iPad | Pascal2900 | iPad algemeen | 1 | 25-12-12 07:34 |
|
|