videoclips uit video app met bluetooth beluisteren op autoradio discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik beluister muziek via bluetooth op mijn autoradio, dit zijn videoclips of films (video's app) die de passagiers kunnen bekijken op de ipad . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
videoclips uit video app met bluetooth beluisteren op autoradio
Hoi, ik beluister muziek via bluetooth op mijn autoradio, dit zijn videoclips of films (video's app) die de passagiers kunnen bekijken op de ipad .
Geen probleem enkel dat je na elke track of clip telkens moet weerkeren naar album en een volgende aanklikken. bestaat er geen afspeellijst voor die ze gewoon achter elkaar afspeeld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOs 6 Jailbreak & Bluetooth Autoradio ??? | niickx | iPhone algemeen | 5 | 09-03-13 14:36 |
Muziek: Ipod / iphone beluisteren via Bluetooth & Stereo | bernard038 | Muziek, foto & video | 0 | 07-11-10 18:41 |
Problemen met bluetooth autoradio | ome jan | iPhone algemeen | 0 | 10-05-10 15:36 |
Mac OS X: Muziek-video's beluisteren | BadSide | iTunes | 4 | 03-12-08 18:38 |
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? | beeldbuis | Archief | 3 | 24-06-08 15:29 |
|
|