Iphone 8, schermverlichting blijft aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een maand een Iphone 8 en heb elke keer dat het scherm aan blijft staan. Bij instellingen heb ik ingesteld dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 8, schermverlichting blijft aan
Ik heb nu een maand een Iphone 8 en heb elke keer dat het scherm aan blijft staan.
Bij instellingen heb ik ingesteld dat het scherm na 30 seconden automatisch uitschakeld. Soms doet ie dat, maar net zo vaak niet. De bewegingssensor heb ik uit staan. Als ik hem wegleg zonder uit te zetten blijft het homescreen gewoon branden en kan iedereen er dus zo in in principe. Pas als ik handmatig op de aan/uit knop druk gaat het dan uit. Evenzo met het vergrendelscherm. Als ik kort op de homeknop druk gaat de schermverlichting aan, wat normaal is, maar niet meer uit. Had het pas ook al en heb hem toen uitgeschakeld en weer in en toen was het opgelost. Maar nu doet ie het dus weer. Ben bang dat er wat mis is. Maar wat?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier ook dat probleem met een iPhone 8 plus ...
|
|||
|
|||
Ik had t ook. Even de instelling veranderd naar nooit. Toen opnieuw opgestart. Toen weer naar (in mijn geval) 2 minuten. Weer opnieuw opgestart. En ni doet ie t weer goed
|
Labels |
iphone 8, schermverlichting |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
schermverlichting iphone4 | DHL | iPhone algemeen | 4 | 08-03-13 13:23 |
Ipad3 beeld zwart, schermverlichting blijft aan, gaat verder gewoon door | fabiannmb | iPad algemeen | 10 | 31-10-12 21:49 |
Schermverlichting doet raar, graag advies | Erikkk | iPhone algemeen | 6 | 13-11-11 23:40 |
Schermverlichting/background verlichting stuk. | Eiertje | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 18:05 |
Schermverlichting | satcommando | Archief | 5 | 30-11-09 21:47 |
|
|