Geen contacts in 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb mij iPhone net naar 2.0 hesteld. Ik heb de contacts vanuit 1.1.4 bewaard, namelijk het bestand addressbook.sqlitedb Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen contacts in 2.0
Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb mij iPhone net naar 2.0 hesteld.
Ik heb de contacts vanuit 1.1.4 bewaard, namelijk het bestand addressbook.sqlitedb Deze heb ik teruggezet in zowel /var/mobile/Library/AddressBook als in /var/root/Library/AddressBook. Zodra ik de iPhone reboot zie ik toch alleen maar een lege contacts en niet degene die ik heb bewaard. Ik kan het ook aan de filesize zien want er wordt blijkbaar weer een lege file aangemaakt. Iemand enig idee ? Alvast bedankt groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb deze ochtend ook 2.0 geïnstalleerd en iTunes vroeg zelf of ik reservecopy van vroeger op iPhone wou installeren. Daar zaten contacts bij. Daarna nog gesynchroniseerd om foto's, muziek en emailaccounts terug te plaatsen. Werkt prima
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij helaas niet, want ik heb net een nieuwe versie van iTunes geinstalleerd en heb geen reserve backup meer.
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt door met SAFI de contacten weer te importeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Super Archiver For Iphone
Backup your iPhone with Super Archiver for iPhone (SAFI) » iPhone System » iPhoneFreakz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes vind geen Windows Contacts | Jayen | iTunes | 0 | 11-12-10 02:55 |
Geen sync van Exchange contacts | douven | iTunes | 1 | 19-08-10 18:12 |
HELP!! Outlook Contacts.... | Alexl | iTunes | 2 | 22-06-10 21:30 |
contacts | racoon | iPhone algemeen | 0 | 21-03-08 17:40 |
UltraSIM contacts | joostje18 | Unlock [archief] | 4 | 12-01-08 17:27 |
|
|