//

Apps en gegevens van oude iPhone overzetten naar nieuwe

Apps en gegevens van oude iPhone overzetten naar nieuwe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ter vervanging van mijn huidige iPhone 5S heb ik een nieuwe iPhone 7 aangeschaft. Ik gebruik altijd iTunes, huidige versie 12, om via USB mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-17, 16:19
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard Apps en gegevens van oude iPhone overzetten naar nieuwe

Ter vervanging van mijn huidige iPhone 5S heb ik een nieuwe iPhone 7 aangeschaft.
Ik gebruik altijd iTunes, huidige versie 12, om via USB mijn iPhone te backuppen en te synchroniseren met Outlook op mijn computer. Deze backup wordt lokaal bewaard op mijn computer, dus niet in iCloud.
Wat is de beste manier om alle apps, foto's, video's en andere gegevens van mijn oude 5S over te zetten naar de 7?
Bvd voor het advies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-17, 17:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apeka Bekijk bericht
Wat is de beste manier om alle apps, foto's, video's en andere gegevens van mijn oude 5S over te zetten naar de 7?
De iTunes backup terugzetten op de iPhone 7. Als je de nieuwe iPhone de eerste keer gebruikt met iTunes stelt iTunes zelfs voor om dat te doen.
  #3  
Oud 19-11-17, 10:44
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard

Dag Timosha,


Dank voor de tip. Het is gelukt, echter het overzetten van de backup naar de 7 ging moeizaam, omdat net de iOS 11.1.2. update was uitgebracht en die stond dus nog niet op de 7. Dat resulteerde in een melding dat de bestanden wellicht corrupt waren en de backup daarom niet was terug te zetten...
Een paar zweetdruppels later is het gelukkig toch goed gekomen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens overzetten naar nieuwe iPhone. nance30 iPhone algemeen 4 18-09-14 13:21
overzetten gegevens iphone 4s naar nieuwe pc reverser iPhone algemeen 0 19-10-13 12:52
Oude gegevens overzetten op nieuwe iPad lukt niet Kevveuh iPad algemeen 3 15-06-12 17:44
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? marly iPhone Apps 2 03-10-10 16:27
gegevens overzetten en verkoop oude iphone bostiaan iTunes 7 03-08-10 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.