Oude gegevens overzetten op nieuwe iPad lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pc is gecrashed net op het moment dat ik van iPad aan het wisselen was. Ik heb dus geen backup kunnen maken in iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude gegevens overzetten op nieuwe iPad lukt niet
Mijn pc is gecrashed net op het moment dat ik van iPad aan het wisselen was.
Ik heb dus geen backup kunnen maken in iTunes om te restoren op de nieuwe. Wat ik wel heb kunnen recupereren was de map /appdata/Apple/mobilesync/backup. Dan pc geformateerd en itunes terug erop gezet. Nu heb ik die map "backup" teruggezet. In iTunes kan ik nu wel die oude backup selecteren, maar als ik wil synchroniseren krijg ik de foutmelding dat de iPad hiermee niet syncroniseerbaar is... Iemand een idee voor toch nog alles te kunnen terughalen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de volledige iTunes bibliotheek nog kan recupereren dan zet die ook terug en probeer het nog eens. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Na het formatteren van de pc ? Zal niet lukken. Altijd een backup maken van je harde schijf op een externe HD.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1080p MP4 vanuit iTunes overzetten op de nieuwste iPad lukt niet. | iphoonnoob | iTunes | 2 | 14-04-12 22:23 |
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe | Timovich | Muziek, foto & video | 1 | 15-12-11 23:36 |
gegevens overzetten en verkoop oude iphone | bostiaan | iTunes | 7 | 03-08-10 20:40 |
Windows: overzetten bibliotheek oude pc naar nieuwe | Kikkoman | iTunes | 5 | 16-02-09 21:27 |
|
|