//

Iphone6Splus en Bluetooth contacten werkt niet

Iphone6Splus en Bluetooth contacten werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds oktober een nieuwe Peugeot 208. Nu werkt het synchroniseren van contacten via Bluetooth niet goed. In de auto kan ik de contacten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-17, 18:26
jollyzoi jollyzoi is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard Iphone6Splus en Bluetooth contacten werkt niet

Ik heb sinds oktober een nieuwe Peugeot 208. Nu werkt het synchroniseren van contacten via Bluetooth niet goed. In de auto kan ik de contacten van de A contacten en de helft van de B contacten zien en mijn nummer onder de M. Verdere contacten leest het systeem wel in maar verdwijnen nadat het systeem klaar is met synchroniseren. Andere iPhones werken wel. Ik heb door Apple de diagnose test laten doen en telefoon is in orde bevonden. Gisteravond mijn telefoon weer ingesteld via iTunes als nieuw. Geen reservekopie teruggezet. Maar via iCloud de contacten teruggehaald.

Vermoeden dat het in een of ander instelling zit. Maar weet niet waar het in kan zitten

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-18, 19:25
Wafel68 Wafel68 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 3
Standaard Verlies contacten na 2e synchronisatie

Een oplossing heb ik helaas niet, maar heb zojuist wel een vergelijkbare nieuwe discussie geplaatst. Zie verder:https://forum.iculture.nl/f28/iphone...teem-opel.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth op 4s werkt niet arjope iPhone algemeen 35 21-11-12 11:17
Groepen van contacten in contacten werkt niet meer sinds vandaag, iemand een idee? leoschellekens iPhone algemeen 2 25-09-12 21:52
Bluetooth werkt niet. suzirider iPhone algemeen 1 21-01-12 22:14
Bluetooth werkt niet _memoriez_ Archief 1 12-12-08 16:23
Bluetooth werkt niet. Arend iPhone algemeen 12 13-06-08 09:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.