Autocorrect “ja” wordt “J.A” discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uhmmmm sinds vanochtend maakt mijn iPhone van “JA” automatisch J.A. Ik kan hier zelfs het woord j a niet meer typen want ik krijg geeneens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autocorrect “ja” wordt “J.A”
Uhmmmm sinds vanochtend maakt mijn iPhone van “JA” automatisch J.A. Ik kan hier zelfs het woord j a niet meer typen want ik krijg geeneens de optie om het aan te passen.
Meer mensen hier last van en wat is hier aan de hand??? De iPhone X draait trouwens op iOS 11.1.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> Tekstvervanging wat daar allemaal staat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 November 2017 om 11:41 ---------- Ik heb het toetsenwoordenboek gereset maar nog steeds hetzelfde probleem. Man man man..... haha Ook tekstvervanging om Ja om te zetten in Ja pakt ie niet. Kheb nu maar de autocorrect uitgezet. Heel frustrerend dit. Lijkt een beetje op dat autocorrect incidentje van een paar weken geleden met de “I”. Laatst gewijzigd door Corch; 23-11-17 om 12:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens wel heeeeeeel sporadisch dat ie “ja” wel gewoon goed typt. Echt nog maar 2x meegemaakt ofzo. EDIT Het blijkt toch een groter probleem te zijn (gelukkig) —> http://flip.it/jw__-Q Laatst gewijzigd door Corch; 28-11-17 om 08:10. |
|
|||
|
|||
Bij mij werd er E.R. Een reset van het woordenboek heeft geholpen...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autocorrect IOS9 op 4S enkel in het engels? | yabba | iPhone algemeen | 2 | 10-10-15 18:41 |
Iphone 5s wordt warm tijdens laden en de lader wordt heet | Pra | iPhone algemeen | 2 | 21-11-14 23:25 |
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend | Gonbon | iPhone algemeen | 0 | 12-01-14 16:39 |
Woorden verwijderen uit autocorrect | needymul | iPhone algemeen | 2 | 31-08-12 19:35 |
|
|