Slecht wifi ontvangst. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb vandaag een Iphone 6 gekregen als vervanger voor mijn kapotte Huawei p10 lite. Ik zat bijna naast mijn router terwijl ik wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht Wi-Fi ontvangst.
Beste,
Ik heb vandaag een Iphone 6 gekregen als vervanger voor mijn kapotte Huawei p10 lite. Ik zat bijna naast mijn router terwijl ik Wi-Fi instelde op de iphone. Alleen vind mijn telefoon het Wi-Fi signaal maar binnen ongeveer 2 meter en daar buiten niet. Op mijn Huawei had ik hier helemaal geen last van en had ik prima bereik op de boven verdiepingen. Het gaat om een: iPhone 6 met versie 10.2.1. Zou een software-update helpen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft de router ook een 5 GHz signaal ? Hoeveel gebruikers zijn er ? Zijn er in de buurt nog andere Wi-Fi-bronnen ? Reset je router anders een keer.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht ontvangst na reparatie? | Collinski | iPhone algemeen | 5 | 02-03-16 09:33 |
tom tom app V1.10 slecht gps ontvangst | michel59 | iPhone Apps | 1 | 17-08-12 12:39 |
heel slecht ontvangst en geen Wi-Fi | iphone1994 | Wi-Fi | 4 | 05-04-12 18:42 |
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht | iTonyVos | Wi-Fi | 18 | 18-10-11 16:35 |
slecht/geen gps en Wi-Fi ontvangst | domela76 | Wi-Fi | 2 | 02-07-11 21:11 |
|
|