//

Hoe krijg ik mijn boeken op iPhone, iPad en laptop hetzelfde?

Hoe krijg ik mijn boeken op iPhone, iPad en laptop hetzelfde? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zijn die boeken op je iPhone gekomen ? Staan ze ook op je laptop ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-12-17, 11:13
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hoe zijn die boeken op je iPhone gekomen ? Staan ze ook op je laptop ?
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-12-17, 14:52
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Hoe zijn die boeken op je iPhone gekomen ? Staan ze ook op je laptop ?
Via iTunes. Maar ik heb mijn iPhone samen met Apple terug gezet naar fabrieksinstellingen. En toen klopte er ineens niets meer van mijn boeken. Zie het verhaal waar ik deze post mee gestart ben.
  #23  
Oud 03-12-17, 16:00
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ze staan dus op je laptop. Open iTunes, verbind je iPhone, klik op bestandsdeling, klik op de Bluefire Reader app, rechtsonder "voeg toe" of iets dergelijks (ik heb mijn iPhone nooit verbonden met mijn pc), kies de map waar je ebooks inzitten en selecteer.
  #24  
Oud 03-12-17, 16:41
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Ze staan dus op je laptop. Open iTunes, verbind je iPhone, klik op bestandsdeling, klik op de Bluefire Reader app, rechtsonder "voeg toe" of iets dergelijks (ik heb mijn iPhone nooit verbonden met mijn pc), kies de map waar je ebooks inzitten en selecteer.
Nee, dat staan ze niet. Zie hieronder.

In iTunes:
iPhone: 9 boeken
iPad: 20 boeken

Op iPhone zelf staan: 25 boeken
Op iPad zelf staan: 35 boeken.

Ik wil de 35 boeken van mijn iPad in iTunes krijgen en de 25 boeken van mijn iPhone ook in iTunes krijgen.
Als ik mijn iPad of iPhone aansluit op mijn pc en synchroniseer gebeurd er niets.
  #25  
Oud 03-12-17, 21:02
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Gesleept via mijn map op mijn laptop naar de map boeken in iTunes. Boeken gewoon gedownload via boekensites. Niet gekocht. Gratis boeken.
Je verhaal is langzamerhand voor mij niet meer te volgen. Hierboven staat dat je boeken in een map op je laptop staan/stonden. Ergens heb je het inerns over een oude iPad 2 (welke FW ?). Heb je nu wel iCloud Drive aan staan en daarin iBooks aangevinkt ?
Dus kun je nog eens kort en krachtig aangeven waar de boeken staan ?
  #26  
Oud 03-12-17, 21:23
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Je verhaal is langzamerhand voor mij niet meer te volgen. Hierboven staat dat je boeken in een map op je laptop staan/stonden. Ergens heb je het inerns over een oude iPad 2 (welke FW ?). Heb je nu wel iCloud Drive aan staan en daarin iBooks aangevinkt ?
Dus kun je nog eens kort en krachtig aangeven waar de boeken staan ?
Ze staan precies wat ik hierboven aangeef. Mijn iPad is een oude een 2. Ik heb iCloud Drive aanstaan overal en iBooks staat aangevinkt.
  #27  
Oud 03-12-17, 21:35
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

In je profiel staat een iPad 3 met FW 8.1.1. Ik heb ook een iPad 3 en die geeft et iBooks grote problemen, vandaar mijn suggestie Bluefire Reader te gebruiken en deze te vullen vansf je laptop. Maar als je daar de boekenniet meer hebt staan, dan is dus je vraag hoe krijg ik ze vanuit iBooks op mijn oude iPad op mijn laptop. Met synchroniseren gaat dat blijkbaar niet (meer). Heb ik het zo goed verwoord ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 December 2017 om 21:41 ----------

Lees dit eens. iOS 8 werkt niet met de nieuwe omgeving van iBooks.
  #28  
Oud 03-12-17, 22:51
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
In je profiel staat een iPad 3 met FW 8.1.1. Ik heb ook een iPad 3 en die geeft et iBooks grote problemen, vandaar mijn suggestie Bluefire Reader te gebruiken en deze te vullen vansf je laptop. Maar als je daar de boekenniet meer hebt staan, dan is dus je vraag hoe krijg ik ze vanuit iBooks op mijn oude iPad op mijn laptop. Met synchroniseren gaat dat blijkbaar niet (meer). Heb ik het zo goed verwoord ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 December 2017 om 21:41 ----------

Lees dit eens. iOS 8 werkt niet met de nieuwe omgeving van iBooks.
Oh, heb ik een iPad 3. Sorry, heb er niet zoveel verstand van. Dacht dat het een 2 was.
Maar dat is wel zo'n beetje mijn vraag. Idd vanaf mijn iPad naar iTunes op mijn laptop. Maar ook vanaf mijn iPhone naar iTunes op mijn laptop. Ook dat gaat niet.
  #29  
Oud 04-12-17, 08:23
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Open op je iPad/iPhone het boek dat je wilt overzetten in iBooks. Klik linksboven naast "Bibliotheek" op het keuzemenu (drie puntjes en drie streepjes) en klik vervolgens rechtsboven op het exporteerteken en mail het boek naar jezelf. Open op je laptop dit mailtje en download de epub.
  #30  
Oud 04-12-17, 10:40
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Open op je iPad/iPhone het boek dat je wilt overzetten in iBooks. Klik linksboven naast "Bibliotheek" op het keuzemenu (drie puntjes en drie streepjes) en klik vervolgens rechtsboven op het exporteerteken en mail het boek naar jezelf. Open op je laptop dit mailtje en download de epub.
Dat had ik al een paar keer geprobeerd, maar dan krijg ik alleen een email met de titel van het boek en het boek zelf zit er niet in. Ook niet als ik het naar notities doe.
  #31  
Oud 04-12-17, 12:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik denk dat we uitgepraat zijn. Tot slot lees dit eens om na te gaan of je instellingen correct zijn.
  #32  
Oud 04-12-17, 14:55
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Ik denk dat we uitgepraat zijn. Tot slot lees dit eens om na te gaan of je instellingen correct zijn.
Ik denk het ook. Zelfs Apple Support kwam er niet uit. Dus helaas zullen mijn boeken niet op alle apparaten komen te staan. Ik wil je heel erg bedanken voor je tijd en energie. Top.
  #33  
Oud 04-12-17, 15:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien kun je i.p.v. iTunes eens iMazing 2 proberen?

https://imazing.com/iphone-ipad-books-transfer

(zelf nog geen ervaring mee)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #34  
Oud 04-12-17, 15:28
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Of iExplorer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe plaats ik mijn boeken over naar mijn nieuwe iPad? dagmarvandersluis iPad Apps 7 18-05-14 18:09
Hoe krijg ik de manuals van mijn company op mijn ipad? ronaldvanderweel iPhone algemeen 11 15-02-14 19:24
Windows: Help: krijg mijn iphone niet en mijn ipad wel gekoppeld aan itunes. Ddeswijzen iTunes 3 01-04-13 16:30
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.