Hoe krijg ik mijn boeken op iPhone, iPad en laptop hetzelfde? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zijn die boeken op je iPhone gekomen ? Staan ze ook op je laptop ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zijn die boeken op je iPhone gekomen ? Staan ze ook op je laptop ?
|
|
|
|||
|
|||
Via iTunes. Maar ik heb mijn iPhone samen met Apple terug gezet naar fabrieksinstellingen. En toen klopte er ineens niets meer van mijn boeken. Zie het verhaal waar ik deze post mee gestart ben.
|
|
|||
|
|||
Ze staan dus op je laptop. Open iTunes, verbind je iPhone, klik op bestandsdeling, klik op de Bluefire Reader app, rechtsonder "voeg toe" of iets dergelijks (ik heb mijn iPhone nooit verbonden met mijn pc), kies de map waar je ebooks inzitten en selecteer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In iTunes: iPhone: 9 boeken iPad: 20 boeken Op iPhone zelf staan: 25 boeken Op iPad zelf staan: 35 boeken. Ik wil de 35 boeken van mijn iPad in iTunes krijgen en de 25 boeken van mijn iPhone ook in iTunes krijgen. Als ik mijn iPad of iPhone aansluit op mijn pc en synchroniseer gebeurd er niets. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus kun je nog eens kort en krachtig aangeven waar de boeken staan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In je profiel staat een iPad 3 met FW 8.1.1. Ik heb ook een iPad 3 en die geeft et iBooks grote problemen, vandaar mijn suggestie Bluefire Reader te gebruiken en deze te vullen vansf je laptop. Maar als je daar de boekenniet meer hebt staan, dan is dus je vraag hoe krijg ik ze vanuit iBooks op mijn oude iPad op mijn laptop. Met synchroniseren gaat dat blijkbaar niet (meer). Heb ik het zo goed verwoord ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 December 2017 om 21:41 ---------- Lees dit eens. iOS 8 werkt niet met de nieuwe omgeving van iBooks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat is wel zo'n beetje mijn vraag. Idd vanaf mijn iPad naar iTunes op mijn laptop. Maar ook vanaf mijn iPhone naar iTunes op mijn laptop. Ook dat gaat niet. |
|
|||
|
|||
Open op je iPad/iPhone het boek dat je wilt overzetten in iBooks. Klik linksboven naast "Bibliotheek" op het keuzemenu (drie puntjes en drie streepjes) en klik vervolgens rechtsboven op het exporteerteken en mail het boek naar jezelf. Open op je laptop dit mailtje en download de epub.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we uitgepraat zijn. Tot slot lees dit eens om na te gaan of je instellingen correct zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien kun je i.p.v. iTunes eens iMazing 2 proberen?
https://imazing.com/iphone-ipad-books-transfer (zelf nog geen ervaring mee)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe plaats ik mijn boeken over naar mijn nieuwe iPad? | dagmarvandersluis | iPad Apps | 7 | 18-05-14 19:09 |
Hoe krijg ik de manuals van mijn company op mijn ipad? | ronaldvanderweel | iPhone algemeen | 11 | 15-02-14 20:24 |
Windows: Help: krijg mijn iphone niet en mijn ipad wel gekoppeld aan itunes. | Ddeswijzen | iTunes | 3 | 01-04-13 17:30 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|