Ios terugdraaien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de nieuwe ios versies is mijn iPhone 6 echt dramatisch traag geworden. Continue vastlopers, programma’s die er mee stoppen. Traag reageren en eigenlijk alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios terugdraaien
Met de nieuwe ios versies is mijn iPhone 6 echt dramatisch traag geworden. Continue vastlopers, programma’s die er mee stoppen. Traag reageren en eigenlijk alles wat je irriteert gebeurt er. Graag wil ik ios terug draaien. Enig idee of mogelijkheid tot waar ik dit kan doen voor de iPhone 6?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De restore images kan je downloaden op ipsw.me en installeren doe je met een manueel iTunes herstel. |
|
|||
|
|||
ahh kortom hebben we helemaal niks aan..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als t geval zich al speelde in de enig beschikbare OS om terug te draaien, heb ik er niks aan. Toch dank.
|
|
|||
|
|||
Jij hebt een lange geschiedenis van jailbreaks. Ben je heel zeker dat je geen backups gebruikt met jailbreak restanten? De symptomen die jij beschrijft lijken daar wel heel erg op. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
die waren op oudere toestellen. met de iphone 6 heb ik al jaren geen jb meer. na t verloop van mn abbo en overstap op sim only met de nieuwe OS is de iphone 'heel toevallig' zo traag als een slak geworden. lang wachten op openen apps. Niks werkt vloeiend meer.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud upgrade terugdraaien | Buchters | iCloud | 7 | 01-07-16 18:26 |
Macbook: Terugdraaien OS & iCloud | UzzY | iCloud | 3 | 25-11-15 16:24 |
Aankoop Appstore terugdraaien. | pantahduc | iPad algemeen | 5 | 04-07-13 17:12 |
Terugdraaien Jailbreak? | Niettie030 | Archief | 5 | 26-06-09 15:27 |
HELP: unlock ziphone 3.0 terugdraaien | brederode | Unlock [archief] | 2 | 23-04-08 21:42 |
|
|