Wat te doen met krakend geluid op iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone X maakt een zeer vervelende kraak geluid uit de boven speaker. Nu heb ik via Google meerdere artikelen gelezen waarbij veel gebruikers het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat te doen met krakend geluid op iPhone X
Mijn iPhone X maakt een zeer vervelende kraak geluid uit de boven speaker. Nu heb ik via Google meerdere artikelen gelezen waarbij veel gebruikers het zelfde probleem hebben. Weten jullie hoe dit gaat opgelost worden? Worden ze vervangen of is het een software probleem. Momenteel draai ik de laatste ios versie dus die is al up to date. Ik heb mijn iPhone X via mobiel.nl gekocht trouwens...
Wat hebben jullie gedaan aan dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over dat probleem loopt al een topic. Kijk daar eens:
https://forum.iculture.nl/f28/iphone...-iphone-x.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6+ krakend geluid bij horizontal mode | hot12345 | iPhone algemeen | 0 | 10-05-15 14:34 |
Krakend geluid in Infuse | DMSchnitzler | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 13-01-14 19:26 |
Slecht krakend geluid iPad 3 | marban | iPad algemeen | 0 | 10-11-13 11:41 |
Krakend geluid bij duwen op achterkant iphone 4 | averschuere | iPhone algemeen | 1 | 25-07-10 12:52 |
Krakend geluid uit bovenste speaker | djpetit | iPhone algemeen | 1 | 07-09-09 18:05 |
|
|