iPhone 8 gaat niet in landschapsmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de iPhone 8 heb gebeurd het mij regelmatig dat mijn telefoon vast blijft staan in staand modus. Ik heb al gecheckt of hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 8 gaat niet in landschapsmodus
Sinds ik de iPhone 8 heb gebeurd het mij regelmatig dat mijn telefoon vast blijft staan in staand modus. Ik heb al gecheckt of hij dan toevallig gelockt is, maar dat is niet zo. Ook mijn iPhone in staand lock zetten en eraf halen werkt niet. Om het weer goed te krijgen moet ik mijn iPhone opnieuw opstarten.
Iemand die hetzelfde probleem heeft of hier misschien een oplossing voor weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier ook dat probleem met alle iOS toestellen (iPhone X, iPad Pro) denk dat het nog steeds iets softwarematig is.
|
|||
|
|||
Ja, hier hetzelfde op 2 iPads. Op de IPhone X nog niet gehad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet | brenn13 | iPhone algemeen | 5 | 27-08-12 21:59 |
|
|