Face id niet meer beschikbaar op iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele dagen werkt Face id niet meer op mijn iPhone X, wanneer ik deze opnieuw probeer in te stellen krijg ik de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Face id niet meer beschikbaar op iPhone X
Hallo,
Sinds enkele dagen werkt Face id niet meer op mijn iPhone X, wanneer ik deze opnieuw probeer in te stellen krijg ik de melding 'Face id niet beschikbaar'. Heb ook de meeste recente software update... Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zulke melding geeft iOS als er een hardware probleem met de één of andere sensor (of radio). Toch maar eens laten nakijken door Apple België of een geautoriseerde Apple dealer.
|
|
|||
|
|||
Is toch wel toevallig begonnen rond dezelfde datum als hier https://be.hardware.info/nieuws/5437...s-112---update
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf geen iPhone X maar mijn vrouw wel. Zij heeft dat probleem niet op haar iPhone X na de update naar iOS 11.2.
Als je denkt dat het probleem veroorzaakt wordt door iOS 11.2 moet je zeker contact opnemen met Apple. Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 na meer dan 20 minuten na 9:00 nog niet beschikbaar | danielsteman | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-09-12 10:28 |
Is Tethering niet meer beschikbaar? | Larst | iPhone algemeen | 2 | 17-09-12 22:12 |
email werkt niet meer na gebruik face time | supersam | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 21:16 |
Fin my iPhone is volgens site niet meer beschikbaar. | Macbookto | iPhone algemeen | 0 | 04-02-11 00:09 |
|
|