Apple ID wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een Apple ID wijzigen naar een ander e-mail adres. Ik las daarover dat dit kan via appleid.apple.com en dat je daarvoor het apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID wijzigen
Ik wil een Apple ID wijzigen naar een ander e-mail adres.
Ik las daarover dat dit kan via appleid.apple.com en dat je daarvoor het apple ID eerst op alle apparaten dient uit te loggen waar het gebruikt wordt. Vraagje, is het dan voldoende dat je via Instellingen - iTunes en App Store uitlogt? Of dien je ook nog in een andere instelling uit te loggen. Want het eerste heb ik gedaan maar de iPhone blijft vermeld onder gebruikte apparaten op appleid.apple.com Omdat ik niet graag zou hebben dat het verkeerd loopt, wou ik hier toch even informeren alvorens verder te gaan. Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, thx voor de snelle reactie.
Ik heb ondertussen nu ook via Instellingen > iCloud > Helemaal onder: verwijder account gedaan. En ook nu nog blijft het apparaat aangegeven als apparaat waarop het Apple ID zou ingelogd zijn op appleid.apple.com, is dit normaal? Of dient men het apparaat daar ook zelf te verwijderen? |
|
|||
|
|||
Heb je dit gelezen: https://support.apple.com/nl-nl/HT202667 ?
|
|||
|
|||
Had ik idd ook door gelezen, maar dat vermeld niet echt het antwoord op de vraag (volgens mij) waarom ondanks een apparaat waar je dus zoals hierboven vermeld bent uit gelogd nog steeds op appleid.apple.com wordt aangegeven als aangemeld
|
|
|||
|
|||
Thx voor de inbreng, maar maakt spijtig geen verschil. De appleid.apple.com status pagina blijft aangeven dat de AppleID ingelogd is op de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple id wijzigen | paul68 | iPhone algemeen | 3 | 24-12-14 12:12 |
Apple ID wijzigen | Serena | iCloud | 0 | 30-03-13 09:17 |
Apple Id wijzigen en iCloud | bibih | iPhone algemeen | 2 | 12-11-12 18:37 |
Apple ID wijzigen | Venno | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 21:35 |
|
|