Mijn iPhone 6 herstart constant en laad niet op nal val discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend heb ik voor de tweede keer mijn iPhone laten vallen, er zit een flinke scheur in de screen protector maar verder zijn er geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 6 herstart constant en laad niet op nal val
Vanochtend heb ik voor de tweede keer mijn iPhone laten vallen, er zit een flinke scheur in de screen protector maar verder zijn er geen beschadigingen. Maar ineens was mijn batterij van 40% naar 4% gegaan, het laadtekentje staat ernaast maar er verandert niks. daarbij herstart hij ong. iedere twee minuten. soft reset heeft niet geholpen en ik heb een hard reset gedaan zonder het wissen van gegevens, niks helpt. ik ga zo nog een hard reset proberen om alles te verwijderen maar ik heb er een hard hoofd in. Kan het zijn dat er iets mis is met de batterij? En het softwareprobleem van iOS 11 (als dat nog relevant is) is het volgens mij ook niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de accu nog in orde is start de iPhone op als de bootspanning weer minimaal 3.7 V is. Start het ding niet op is de accu of een andere component zoals bv. de power management chip defect. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
batterij, herstart, iphone 6, kapot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit | Lotteeee | iPhone algemeen | 1 | 08-07-13 10:30 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
iPhone 3G: Iphone herstart constant naar DFU mode? | pevi | Unlock | 3 | 28-12-08 22:39 |
iPhone herstart constant, geen IMEI nummer | stijn- | iPhone algemeen | 1 | 08-09-08 20:11 |
|
|