Iphone valt constant uit en vraagt toegangscode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De Iphone van een collega valt constant uit en vraagt opnieuw de toegangscode. Dit probleem is opgetreden na het openen van een virus-bericht dat verstuurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone valt constant uit en vraagt toegangscode
De Iphone van een collega valt constant uit en vraagt opnieuw de toegangscode. Dit probleem is opgetreden na het openen van een virus-bericht dat verstuurd werd via Messanger. Het is niet 100 % zeker dat er een verband is tussen dat virus en het constant heropstarten van de iPhone. Herkent iemand het probleem en hoe op te lossen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Telefoon al eens volledig hersteld met iTunes?
|
|
|||
|
|||
Ik zit op dit moment met vrijwel hetzelfde probleem, mijn iPhone herstart iedere twee minuten, maar ik heb geen messenger gebruikt dus daar kan het niet aan liggen
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie allemaal al de laatste update geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben zojuist gebeld door de reparatie service, bij mij was het geval een losgeschoten kabeltje, misschien het proberen waard er een professioneel iemand naar te laten kijken
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
heropstarten, toegangscode, virus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Wi-Fi valt constant weg | Roos1995 | iPhone algemeen | 20 | 26-10-15 23:33 |
Dock connector is 'los', kabel valt er constant uit | kiekert | iPhone algemeen | 2 | 27-09-15 10:50 |
Iphone valt uit en daarna vraagt deze om activering. | ronaldo1979 | iPhone algemeen | 0 | 21-08-12 19:33 |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
IPhone valt constant uit na gebruik lader via stopcontact | Joske123 | iPhone algemeen | 0 | 03-09-09 12:09 |
|
|