Niet storen modus maar wel bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn iPhone bij het sporten icm de Polar app voor het vastleggen van mijn hartslag (via bluetooth). Als ik de iPhone echter op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet storen modus maar wel bluetooth
Ik gebruik mijn iPhone bij het sporten icm de Polar app voor het vastleggen van mijn hartslag (via bluetooth).
Als ik de iPhone echter op vliegtuigmodus of op niet storen zet wordt ook de Bluetooth uitgeschakeld. Hoe kan ik deze aan laten en toch mijn iPhone op vliegtuigmodus / niet storen zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Upgraden naar iOS 11?
|
|||
|
|||
Ik ga het aanpassen in mijn profiel, maar op m’n iPhone zelf krijg ik een beknopt forum-overzicht te zien waarbij deze functie ontbreekt. Blijkbaar moet ik dergelijke instellingen op een iPhone-forum op een pc veranderen (?).
|
|
||||
|
||||
Welke versie van iOS gebruik je nu dan?
|
|
|||
|
|||
De allernieuwste welke beschikbaar is voor m’n 6.
|
|
|||
|
|||
Met de App kan je niet naar het Forum, maar Je kunt via Safari (of een andere browser) toch naar de site van iCulture
en daar je profiel aanpassen? Zo moeilijk is dat niet. |
|
|||
|
|||
Dat is ook precies wat ik zeg:
Met als toevoeging (het vraagteken) dat ik het opmerkelijk vind dat je een forum over Apple, iOS, iPhone, enz. niet volledig kan benaderen via deze apparaten. |
|
|||
|
|||
Correctie foute info bericht geskipped
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn 6 plus op Vliegtuigmodus zet kan ik vervolgens Bluetooth alsnog weer aanzetten.
Zet ik Niet Storen aan dan blijft BT gewoon actief. Maar Niet Storen en Vliegtuigmodus zijn twee totaal verschillende dingen: waarom wil je die gebruiken in de sportschool? |
|
|||
|
|||
Omdat als ik les geef (met muziek vanaf mijn telefoon) ik niet wil dat oproepen, berichten of e-mails binnenkomen en zo de muziek stoppen.
En bluetooth wil ik dan juist wel gebruiken omdat mijn hartslagmeter daarmee communiceert met de app op mijn iPhone. |
|
|||
|
|||
Even over het benaderen van een desktop site met safari op je iPhone. Dat kan wel, de drukt op het delen icoon en in de grijze rij staat openen als desktop et voila!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 January 2018 om 00:33 ---------- Ik geef ook les en kan bevestigen dat niet storen aan kan staan samen met Bluetooth. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet storen via bluetooth werkt niet | brabant | iPhone Apps | 16 | 19-10-18 09:59 |
Handoff moet met Bluetooth maar koppelen werkt niet (Imac - iPhone 6 +) | serviceme | iPhone algemeen | 20 | 21-10-14 15:36 |
Bluetooth audio NIET gebruiken maar Jackplug | Thieu-s | iPhone algemeen | 0 | 08-10-10 14:37 |
|
|