CPU snelheid iPhone 6s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren de batterij van mijn iPhone 6s laten vervangen (niet via de Apple Store) omdat hij na 2 jaar toch echt af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CPU snelheid iPhone 6s
Hallo,
Ik heb gisteren de batterij van mijn iPhone 6s laten vervangen (niet via de Apple Store) omdat hij na 2 jaar toch echt af was. Nu valt het mij op dat de CPU snelheid met de nieuwe batterij 911 MHz is ipv de 1848 MHz. Bij de oude batterij was hij dat wel wanneer deze 100% opgeladen was en werd lager naarmate hij leger werd. Met de nieuwe batterij is hij bij 100% opgeladen dus maxinaal 911 MHz (lijkt wel continu in energiebespaarmodus te staan). Iemand een idee wat hier aan de hand is? Met vriendelijke groet, Erik Meulman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had ik al bekeken, maar is niet helemaal hezelfde als wat ik nu ervaar. Bij een nieuwe batterij blijft bij mij de CPU laag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat me momenteel opvalt is dat bij 100% oplading van de nieuwe batterij, de CPU frequentie 911 MHz is. Zo gauw hij onder de 90% is, gaat deze naar 600 MHz. Heb ik hier met een gare nieuwe batterij te maken?
|
|
|||
|
|||
Als de accu vervangen is door Apple of een Apple Authorized Service Provider (ASP) zou dat niet mogen. In dat geval kan je garantie claimen. Is de accu vervangen door de één of andere reparateur/knutselaar kan het resultaat onvoorspelbaar zijn. Die artiesten gebruiken geen originele Apple accu's.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier een Iphone 6s van anderhalf jaar oud. Originele batterij.
Model iPhone 6s OS iOS 11.2.1 Single-Core Score 2546 Multi-Core Score 4404 Gemeten met Geekbench 4, scherm in nachtstand, EBM uit. |
|
|||
|
|||
Die iPhone 6s is dus ook sneller dan wat het vogens Geekbench 4 zou moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
De vraag is eigenlijk, welke app is betrouwbaar voor dit soort metingen?
Of als je gaat vergelijken, dan in elk geval dezelfde app afspreken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
snelheid iphone 5s ? | extreme | iPhone algemeen | 1 | 21-10-13 00:49 |
Snelheid iOS 6 op iPhone 4 | Webraiser | iPhone algemeen | 50 | 27-10-12 17:25 |
Internet-snelheid op iPhone | nescio | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 16:10 |
België: Proximus: 3G snelheid met Iphone | PuijkeN | Overige providers België | 9 | 21-01-10 07:29 |
Snelheid GPRS Iphone 1G? | knaapjen | Archief | 1 | 27-01-09 13:28 |
|
|