//

Batterij iPhone 6S vraagje

Batterij iPhone 6S vraagje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet in welke mate het resultaat welk de app Battery Life aangeeft correct is, maar ik gebruik men iPhone 6S nu een jaartje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-18, 13:06
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Batterij iPhone 6S vraagje

Ik weet niet in welke mate het resultaat welk de app Battery Life aangeeft correct is, maar ik gebruik men iPhone 6S nu een jaartje en de app geeft momenteel 7% slijtage verlies al aan. Mocht de app geen betrouwbaar beeld geven zijn er andere tools of app's die wel betrouwbaar zijn. Indien de app wel een juist beeld geeft, is dan 7% volgens jullie al dan niet abnormaal. Of heb ik gewoon pech? Of kan het ook goed zijn, dat ik eigenlijk op een slechte manier men iPhone oplaad. Ik laad namelijk dagelijks s'avonds men iPhone op, dan heb ik gewoonlijk nog tussen de 60 / 75 % batterij en gebruik daarvoor men iPad ladder. Geruime tijd heb ik ook dan de rest van de nacht hem aan de ladder laten hangen. Nu sinds een tijdje (omdat ik ergens las dat het niet zo goed is dat een iPhone die opgeladen is nog langer aan de ladder blijft hangen) haal ik hem van de ladder als ik merk dat de batterij status op 100% staat.

Mvg, Vic

Ps. Dit is de app welk ik bedoel https://itunes.apple.com/us/app/batt...080930585?mt=8

Laatst gewijzigd door Vic55; 03-01-18 om 10:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-18, 13:03
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

De app ken ik niet maar had je al geprobeerd je batterij te kalibreren?
https://www.iculture.nl/tips/batteri...n-iphone-ipad/
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
  #3  
Oud 03-01-18, 13:51
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor deze reactie.
Heb ik idd nog niet gedaan. Ik kwam gisteravond ook dit en andere artikels hierover tegen. Ik zag wel in de verschillende artikelen hierover kleine verschillen in de te volgen wijze. Bestaat er daarover soms geen artikel van Apple zelf? Of kan ik het artikel dat u aanhaalt als correct beschouwen en dat gewoon volgen?

Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje over iphone 4 SeFix Archief 1 15-02-11 20:50
[vraagje] Externe batterij kopen ErwinO iPhone accessoires en onderdelen 6 21-12-10 18:37
Iphone gaat niet meer uit + Batterij vraagje avdwerf iPhone algemeen 13 07-05-09 23:57
batterij feedback vraagje Darthy iPhone algemeen 12 20-06-08 09:19
Iphone 8Gb US vraagje En Weg Archief 7 03-12-07 19:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.