Zedge werkt niet meer op iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb altijd de app zedge op mijn iPhones maar merk nu dat deze op mijn iPhone niet meer werkt Ik start hem op en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zedge werkt niet meer op iPhone X
Ik heb altijd de app zedge op mijn iPhones maar merk nu dat deze op mijn iPhone niet meer werkt
Ik start hem op en hij gaat gelijk weer naar de beginscherm van de telefoon Heb hem opnieuw geďnstalleerd en de telefoon een reset gegeven maar niks helpt Hebben meer mensen hier last van ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, maar dan wel op een iPhone 6s.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Tonen via Zedge synchroniseren met Itunes lukt niet | MissDreamy | iTunes | 1 | 12-08-15 22:05 |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
zedge ringtones | Hans Nuenen | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-01-12 21:30 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|