//

iPhone 6s apps blijven herhaaldelijk crashen ondanks herstel

iPhone 6s apps blijven herhaaldelijk crashen ondanks herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Sinds enkele maanden werkt mijn iPhone 6s niet meer naar behoren. Wanneer ik een app opstartte duurde het vaak enkele opstartbeurten (de app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-18, 21:16
DjKwadraat DjKwadraat is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 2
Standaard iPhone 6s apps blijven herhaaldelijk crashen ondanks herstel

Hi allen,

Sinds enkele maanden werkt mijn iPhone 6s niet meer naar behoren. Wanneer ik een app opstartte duurde het vaak enkele opstartbeurten (de app crashte steeds eerst) voordat hij daadwerkelijk opgestart was. Nou hoorde ik dat het kon liggen aan gebrek aan geheugen, inmiddels heb ik 9,5 GB van de 16 vrij dus dat kan het probleem niet zijn. Ook heb ik afgelopen kerstvakantie de accu laten vervangen, dit was echter wel door een particulier omdat de nieuwe accu vervang-actie van Apple er toen nog niet was.

Na het vervangen van de accu zijn de problemen met mijn iPhone eigenlijk alleen maar toegenomen. Hij is geregeld gecrasht waardoor ik hem via iTunes moest herstellen. Momenteel start bijvoorbeeld de safari-app helemaal niet meer (stopt meteen weer na een paar milliseconden). Ook als ik de optie software-update aandruk, gaat de iPhone meteen weer naar het homescreen. Ik heb de app 'Battery Life' geinstalleerd en deze zegt dat mijn batterij 100% is. Geen idee hoe betrouwbaar zo'n app is, dit is mijn eerste Apple product dus ik ben nog een beetje een iOS-leek.

Aan het geheugen en de accu zal het (denk ik) niet liggen dus zelf denk ik dat het haast wel een hardware-glitch moet zijn. Een hele vervelende in ieder geval. Heeft iemand tips voor mij? Ik heb het toestel bijna twee jaar dus ik vrees dat die ook niet in aanmerking komt voor garantie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-18, 21:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je moet beginnen bij het begin.

Het begin is: gaan kijken in Instellingen -> Privacy -> Analyse -> Analysegegevens welke crash logs van apps daar staan. Als er kernel panic logs staan mag je er van uitgaan dat er een hardware probleem is. Een namaak accu kan ook een hardware probleem zijn.
  #3  
Oud 09-01-18, 21:32
DjKwadraat DjKwadraat is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 2
Standaard

Thanks voor de snelle reactie.

Voor iedere van de al weinige geïnstalleerde apps staan meerdere crash logs, maar gelukkig staan er geen kernel panic logs dus dat is al positief.

Ja dat van die accu dacht ik ook al, alleen was het probleem al wel eerder gaande. Nou was het probleem toen wel minder, dus ik zou even naar de Apple Store op het Leidseplein kunnen gaan. Heeft u enig idee of er garantie op het vervangen van de accu daar zit? Of betaal ik alsnog alles als het niets is verbeterd.
  #4  
Oud 09-01-18, 21:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DjKwadraat Bekijk bericht
Heeft u enig idee of er garantie op het vervangen van de accu daar zit?
Apple geeft nooit garantie op namaak onderdelen, ook niet op accu's. Het toestel laten openen door een niet door Apple geautoriseerd bedrijf (ASP) is al voldoende om alle garantie te verliezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone apps crashen continu Juulsz iPhone algemeen 1 24-04-14 14:18
Apps iPhone 5S op iOS 7.1 crashen regelmatig IMWhizzle iPhone algemeen 3 27-03-14 10:00
Help Google Chrome App voor iOS blijven crashen op mijn iPhone edward322 iPhone Apps 4 15-03-13 12:31
verzonden berichten blijven zichtbaar ondanks verwijdering i phone 4 hansdeur iPhone algemeen 0 20-12-10 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.