Foto’s in Albums handhaven tijdens verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu sinds een jaartje weer over op een iPhone, na lang Windows Phone gebruikt te hebben. Bevalt erg goed, maar sommige zaken blijf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto’s in Albums handhaven tijdens verwijderen
Ik ben nu sinds een jaartje weer over op een iPhone, na lang Windows Phone gebruikt te hebben. Bevalt erg goed, maar sommige zaken blijf ik lastig vinden.
Ik wil nu bijvoorbeeld ruimte maken en veel foto’s verwijderen. De foto’s in albums moeten blijven staan, maar ik heb begrepen dat dit eigenlijk niet meer dan een label is. Hoe kan ik dit handig en snel doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als de foto's in albums moeten blijven, valt er weinig weg te gooien.
Dan kan je alleen foto's verwijderen, die er niet in staan. |
|
|||
|
|||
Het meeste staat niet in een album. Begrijp ik daaruit dat als ik alles verwijder, de foto’s die in albums staan automatisch blijven staan?
|
|
|||
|
|||
Albums zijn niet meer dan indices met thumbnails en verwijzingen naar de foto's. In een album staan dus geen foto's. Als je een foto verwijderd die een verwijzing heeft in een album dan is die verwijzing en thumbnail in het album ook weg.
|
|
|||
|
|||
Foto's, die niet in een album staan, kan je uit de filmrol verwijderen.
Gooi je de hele filmrol leeg, ben je ook de foto's uit de albums kwijt. |
|
|||
|
|||
Schiet mij maar lek. Ik zal hier wel niet slim genoeg voor zijn, want ik snap het nog steeds niet. Wat moet ik nu doen om alleen de foto’s te verwijderen die niet in een album staan?
|
|
|||
|
|||
Open de Foto App..... open de Filmrol..... tik op Selecteer..... tik op de foto's, die je wilt verwijderen..... daarna tik op de prullenbak.
|
|
|||
|
|||
Is het zo duidelijk en ook gelukt?
|
|
|||
|
|||
Jullie uitleg is inderdaad theoretisch correct wat er dient of kan gedaan worden, maar waar het TS volgens mij om te doen is, dat is als je foto's uit filmrol verwijdert je geen aanduiding hebt of krijgt dat de foto die je verwijdert zich in een album bevindt. Je dient dat dus zelf te weten en te onthouden, daarenboven zie je in de foto app van een foto enkel de datum en het uur van opname en als je dus vrij snel achter elkaar een aantal foto's hebt gemaakt die dus niet zo veel van elkaar verschillen is het soms heel moeilijk om de juiste foto te vinden die in een album hebt geplaatst hebt. Nu als het enkel over een paar foto's gaat en misschien ook nog recente is dat niet zo een probleem. Maar zelf vind ik dit soms ook vervelend.
|
|
|||
|
|||
@Vic55
Ik geef toe dat bij Apple het fotobeheer waardeloos is. Alles staat in die stomme filmrol. Althans op apparaten met iOS. Hoe het op een MAC werkt, weet ik niet. Doe mij dan maar Windows waar je èchte mappen cq albums aan kunt maken. Je schrijft: Citaat:
Als je een foto selecteert om weg te gooien en die zit toevallig ook in een album krijg je te zien: Deze foto wordt ook verwijderd uit een album. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie timosha.
Ik gebruik inderdaad geen iCloud Fotobibliotheek. Heb ook maar heel weinig foto's op mijn iPhone en iPad staan. In tegenstelling tot vele anderen, die alles volbouwen tot aan de rand |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo leert men iedere dag iets bij. |
|
|||
|
|||
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Ik weet ook (nog) lang niet alles, maar dit toevallig wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan (foto) albums niet verwijderen. | emel | iPhone algemeen | 2 | 25-09-15 16:29 |
Lege albums verwijderen | A160674 | iPad algemeen | 0 | 02-11-13 16:13 |
Albums verwijderen van ipad4 | Zevenaar | iPad algemeen | 1 | 21-03-13 15:56 |
foto albums niet handmatig te verwijderen? | nouska1976 | Muziek, foto & video | 3 | 19-09-12 22:04 |
Twee halve albums tijdens overzetten naar iphone | dungeon | Archief | 1 | 01-11-09 16:36 |
|
|