iPhone 7 werkt niet naar behoren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik zal het zo duidelijk proberen uit te leggen; Sinds 24 december 2017 heb ik een iPhone 7 en sinds 2-3 is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 werkt niet naar behoren.
Hoi!
Ik zal het zo duidelijk proberen uit te leggen; Sinds 24 december 2017 heb ik een iPhone 7 en sinds 2-3 is er een mankement. Ik gebruik zowel de EarPods met lightning aansluiting als de EarPods met de 'ronde plug' icm het verlengkabeltje zodat ie in mijn lightning-poort kan. Sinds 2-3 weken stopt de muziek soms, of op pauze (en dan soms kan ik ook de muziek niet meer starten met de knopjes op die aan de EarPods zitten) of de muziek loopt door terwijl je in allebei de setjes EarPods niks hoort. Opladen gaat wel gewoon goed.. Zou echt mijn lightning-poort naar de haaien zijn? Het is een gloednieuw toestel (gekregen bij verlenging abonnement) en ik heb 'm amper 2 maanden.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een paar dingen die ik als eerste zou proberen, eerst een harde reset. Als dat niet helpt een restore via itunes met dfu mode.
|
|||
|
|||
De harde reset (power button en volumeknop) heb ik al eerder gedaan, helaas werkt het niet.
En hoe moet ik dat doen? Gewoon de volumeknop ipv de homeknop? Ik heb mijn iPhone via iTunes (de ‘normale’ weg) hersteld en een iCloud back-up teruggeplaatst. |
|
||||
|
||||
Ik heb zelf geen iPhone 7 en maak ook nooit gebruik va iCloud backups, maar als je op de link van DFU klik krijg je een handleiding.
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik maar daar geven zij aan dat ik de homeknop moet gebruiken maar dit kan niet op de iPhone 7.
|
|
||||
|
||||
Wat ik al zei, ik heb geen 7, misschien even op Google zoeken naar dfu iPhone 7?
|
|
||||
|
||||
Lightning poort al eens gecontroleerd op stof?
Schoonmaken met een houten of kunststof tandenstoker. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
gaat via volume knoppen en aan uit knop in dfu bij een i7
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Raak ik dan geen gegevens kwijt? Ik bedoel, kan ik dan wel een back-up van iCloud terugplaatsen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je earpods al eens van een vriend(in) geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En heb je ook al de harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Terug gaan en garantie claimen snelste methode toch
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je schreef dat je het toestel hebt sinds 24 december 2017 hebt. Als je de éénjarige fabrieksgarantie direct bij Apple claimt heb je binnen de drie dagen een nieuw toestel. Apple kan het toestel van op afstand onderzoeken. Als je een afspraak maakt in een Apple Store kan de omruiling daar gebeuren.
|
|
||||
|
||||
een maand?
wat een onzin! Gewoon met Apple contact opnemen, dus via de telefoon een belletje... ik kreeg (via Apple!) voor mijn 1jr en 3 mnd oude toestel een verwijzing naar een Apple repairpunt. Afspraak gemaakt en onder genot van een koppie koffie keken ze ‘m na met een speciaal programma. Toen dat niet hielp vroegen ze terplekke een garantie ruil aan bij Apple. In principe lag de volgende dag mijn nieuwe 7 klaar om naar mij te worden verstuurd, echter omdat ik een leentoestel had meegenomen moest ik ‘m zelf ophalen. Voor dit soort zaken is het handig dat je wél je Locatie bij benadering invult op het forum... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie tussen iPhone en iTunes na gedownloadden apps werkt niet naar behoren | Ciedric | iPhone algemeen | 0 | 14-12-15 23:53 |
iPhone oorspeaker werkt niet naar behoren | RJD1986 | iPhone algemeen | 12 | 19-06-12 23:56 |
iphone 4s werkt niet meer naar behoren | simanos | iPhone algemeen | 8 | 21-04-12 17:03 |
Hardware: GPS werkt niet naar behoren | Buzze | iPhone Navigatie | 4 | 04-06-09 10:25 |
iPhone camera werkt niet naar behoren | Madra | iPhone algemeen | 3 | 08-02-09 18:41 |
|
|