iPhone 7 werkt niet naar behoren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MCNO een maand? wat een onzin! Gewoon met Apple contact opnemen, dus via de telefoon een belletje... ik kreeg (via Apple!) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Amac zeker?
Die zeiden in Apeldoorn dat ik naar Dusseldorf moest, waar mijn 7 gekocht is... Probeer deze eens: https://www.cardservices.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
De site die je postte, dat is niet van Apple zelf toch? Dan vervalt de garantie.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Eerst lezen, dan vragen leerde mijn opa me al lang geleden...
En niet onnodig citeren, leer ik hier. Toestel huren kost 20,00 ongeacht de duur, dat is ook een soort borg. Ik kreeg een iphone 6, echter 16 gb. Je kan ‘m daar gelijk je ios backup op terugzetten, whatsapp even apart doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie tussen iPhone en iTunes na gedownloadden apps werkt niet naar behoren | Ciedric | iPhone algemeen | 0 | 14-12-15 23:53 |
iPhone oorspeaker werkt niet naar behoren | RJD1986 | iPhone algemeen | 12 | 19-06-12 23:56 |
iphone 4s werkt niet meer naar behoren | simanos | iPhone algemeen | 8 | 21-04-12 17:03 |
Hardware: GPS werkt niet naar behoren | Buzze | iPhone Navigatie | 4 | 04-06-09 10:25 |
iPhone camera werkt niet naar behoren | Madra | iPhone algemeen | 3 | 08-02-09 18:41 |
|
|