1.1.1 maar geen punt bij dubbele spatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb FW 1.1.1 (3A109a) en ik heb gelezen dat het dan mogelijk is om een punt te plaatsen, bij sms, als je dubbelklikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.1 maar geen punt bij dubbele spatie
Hallo,
Ik heb FW 1.1.1 (3A109a) en ik heb gelezen dat het dan mogelijk is om een punt te plaatsen, bij sms, als je dubbelklikt op de spatie. Maar dit werkt niet bij mij. Hoe komt dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt KB zeker geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Ja, ook Kb2
|
|
||||
|
||||
Je moet de autocorrectie toelaten, anders werkt de "dubble tap" op je spatie niet.
|
|
||||
|
||||
En wat nou als je dit gebruikt https://forum.iculture.nl/iphon...al-zetten.html , heb je dan wel t9 uit en een punt bij dubbele spatie?
|
|
|||
|
|||
Vraag ik me ook af.
Want nu heb ik wel een punt bij dubbele spatie maar een engelse autocorrectie. Ben ik nog geen stap verder Of mis ik iets? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? | gerard0610 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-10 11:23 |
geen spatie bij berichten | mxcrosserkeuh | iPhone algemeen | 4 | 09-04-10 19:10 |
Muziek: Ipod functie: 'start afspelen bij laatste punt' werkt niet altijd | Marc1969 | Muziek, foto & video | 1 | 23-11-09 10:35 |
[SMS] Bij dubbele spatie . vervangen door ! | johandemeijer | iPhone algemeen | 2 | 25-12-08 13:12 |
dubbele stem bij iphone!! | izidoor | Archief | 5 | 28-05-08 14:29 |
|
|