zwart scherm en voiceover aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn dochter van 12 heeft een iphone 5 gekocht van haar eigen geld nu heeft zij opweg van diegene van wie wij hem hebben overgenomen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwart scherm en voiceover aan
mijn dochter van 12 heeft een iphone 5 gekocht van haar eigen geld nu heeft zij opweg van diegene van wie wij hem hebben overgenomen, met haar tel gespeeld, (zat nog geen simkaart in) conclusie beeld is zwart (scherm gordijn)
en voice over staat aan... en als ik hem reset of opnieuw op start doet hij nog steeds niks hij deed het nog goed toen wij hem kochten wie kan mij helpen ?> bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer om het toestel te herstellen met iTunes. Desnoods in DFU mode.
|
|
|||
|
|||
helaas pakt itunes hem niet en moet ik een ww intoetsen, maar ik zie de toetsen niet eens....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 January 2018 om 19:02 ---------- als ik de homeknop en aan7uitknop samen kort indruk zie ik het beeld een fractie van een seconde |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
home button en aan uit ingedrukt houden voor 10 sec als je het apple logo ziet laat je na 3 sec de aan uit knop los dan blijft als het goed is het scherm zwart dan hang je hem aan itunes en installeer je hem opnieuw
|
|
|||
|
|||
GELUKT!!!!
alles geprobeerd.... en wat was het nu??? 3 snel de home toets indrukken |
|
||||
|
||||
om voice over uit te zetten dat klopt , maar dan heb je toch geen zwart scherm als dat aanstaat ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart | onbekenD16 | iPhone algemeen | 4 | 17-01-16 12:13 |
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm | daantje22 | iPad algemeen | 13 | 07-11-12 13:17 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
Zwart scherm | oliv4r | iPhone algemeen | 18 | 18-02-11 10:25 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
|
|