Iphone vast op apple scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend krijg ik van een grappemaker een raar berichtje waardoor blijkbaar je iPhone crasht. Hij starte toen opnieuw op en blijft hangen op het witte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone vast op apple scherm.
Vanochtend krijg ik van een grappemaker een raar berichtje waardoor blijkbaar je iPhone crasht. Hij starte toen opnieuw op en blijft hangen op het witte scherm met apple logo. Geen idee hoe ik dit moet oplossen. Hopelijk kunnen jullie helpen!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Update: Er staat nu een wit cirkeltje met een zwarte achtergrond
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 February 2018 om 22:07 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Betreft gewoon hetzelfde probleem hoor.. zie mijn bericht in dat topic voor je oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart | onbekenD16 | iPhone algemeen | 4 | 17-01-16 12:13 |
scherm vervangen => vast op apple logo | freekdl | iPhone algemeen | 0 | 22-11-11 20:01 |
Apple scherm vast | tibo100 | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 14:37 |
Iphone scherm loopt telkens vast | robinX | iPhone algemeen | 0 | 26-05-08 20:58 |
Scherm IPhone staat vast | westtheo | Unlock [archief] | 9 | 18-03-08 14:41 |
|
|